Nakon standardne Fieste, koja je predstavljena prošle godine, Ford je na sajmu automobila u Ženevi izložio i njenu najjaču ST verziju. Najveća novost krije se pod poklopcem motora, gdje je umjesto 1.6 EcoBoost četverocilidraša, koji je pogonio prethodni model, sada ugrađen novi 1.5-litarski EcoBoost trocilindraš. Novi motor raspolaže sa 200 KS i 290 nm obrtnog momenta, odnosno isto kao i njegov prethodnik sa cilindrom više. To je dovoljno da Fiesta ST od 0 do 100 km/h ubrza za 6,7 sekundi. Na istom dinamičkom nivou su i jedan od direktnih konkurenata Renault Clio RS, ali i prethodna Fiesta ST. U Fordu su sigurni da su sa novim motorom napravili odličan posao. Naime, uprkos činjenici da ima cilindar manje, on je ravnopravan sa četverocilindrašima.
S druge strane, što manje veličine i manjeg broja dijelova osjetno je lakši, a prema tvrdnjama Forda i ekonomičniji u režimima rada kada se ne vozi sa punim gasom. Najsnažnija Fiesta ST nudi se u dvije karoserijske verzije, sa troje i petoro vrata. U odnosu na standardni model, ST se razlikuje po velikom krovnom spojleru, sportskoj masci hladnjaka i agresivnije oblikovanim branicima. S boka se ističu prošireni pragovi i jedinstveni 18-inčni alu naplaci, koje je Ford dizajnirao specijalno za Fiestu ST. Pozadina je „ukrašena“ dvostrukim izduvnim otvorima i difuzorom vazduha. Unutrašnjost je takođe uređena u sportskom stilu. U prvom planu su snažno profilisana Recarova sportska sjedišta, trokraki zasječeni kožom obloženi sportski upravljač, te Fordova aluminijumska sportska ručica mjenjača. Nožne komande su od aluminijuma, a svi kožni šavovi su ukrašeni dvostrukim svijetlim koncem. Tu su i mnoštvo ostalih oku ugodnih dekorativnih elemenata, te neizostavni crveni ST logotipi. Iznad glava putnika je električno pokretani stakleni panoramski krov, koji podiže ugođaj u vožnji. Na centralnoj konzoli je novi 8-inčni ekran SYNC 3 multimedijalnog sistema, koji može da se poveže sa pametnim telefonima preko Android Auto i Apple CarPlay aplikacija. Na spisku opcija je premium Bang & Olufsen audio sistem B&O Play.
On u kombinaciji sa elektronskim emulatorom omogućava „vještačko“ pojačavanje zvuka izdunog sistema u kabini pomoću ozvučenja. Za stvaranje specifičnog zvuka kod Fieste ST je prema Fordu zaslužan i poseban ventil, ugrađen u izduvni sistem. Karakter automobila, ali i zvuk izduvnog sistema elektronski je moguće mijenjati u tri režima: Normal, Sport i Track. Nadzorna elektronika utiče na odaziv upravljača, motora, izduva i elektronsku kontrolu stabilnosti. Pogon je ostao na prednje točkove, s tim da u Fordu ističu kako Fiesta ST u Track režimu vožnje nudi do sada viši nivo slobode. To u praksi znači da će vještiji vozači moći da uživaju u proklizavanjima i kontrolisanim zanošenjima pri prolascima kroz krivine bez iznenadnog oduzimanja snage od strane nadzorne elektronike. Elektronika je s druge strane zadužena za simulaciju rada klasičnog diferencijala tako što kočenjem bržih točkova onemogućava rasipanje snage i gubitak stabilnosti. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h Fiesti ST je potrebno 6,7 sekundi. Cijene Fieste ST još nisu formirane, a pretpostavlja se da će njene prve verzije kupcima biti na raspolaganju od ljeta.