Dizajner Darell Behmer je izjavio: “Ovo je moj omiljeni Mustang. Zaboravite razmetljive linije, spojlere i šarene značke. Ne treba da vrišti bilo čime, jednostavno je cool”. Uz zadržavanje originalne boje, dostupan je i u novoj Shadow Black varijanti, pa na novim 19 inča naplacima izgleda upečatljivo. Suptilni hrom dodaci oko rešetke hladnjaka i na okvirima prozora daju retro štih, ali crvene Brembo kočnice potvrđuju da je ovo brz Mustang. Unutra je mnogo kože i 12 inča LCD displej na centralnoj konzoli, a unikatni zeleni dodaci su prisutni na oblogama vrata, instrument tabli i sjedištima. V8 agregat je zapremine 5.0 litara i raspolaže sa 475 KS i 560 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 262 km/h i time je za 8 km/h brži od standardnog Mustanga GT. Usisna grana motora je prečnika 87 mm i preuzeta sa GT 350, pa u kombinaciji sa ventilima ugrađenih u izduvnu granu Bulit pruža pravu simfoniju zvuka za vozača i prolaznike.
U čast posebne godišnjice, Ford je obezbjedio i poseban tretman za sve kupce u vidu ručnog mjenjača sa kontrolnim modulom kalibrisanim za optimalne performanse i bijelom kuglom na ručici u čast prošlih vremena. Plus, sva oprema koja dolazi uz Mustang GT Premium and Performance Pack je serijska na ovom automobilu. Tri dodatne opcije opreme su dostupne i to Electronic Pack koji uključuje navigaciju, bolji audio sistem, memoriju sjedišta i ostalu elektroničku pomoć, zatim MagneRide poluaktivni ovjes i kao treće Recaro crna kožna sjedišta. “Kad smo pravili Bulit, postojale su neke stvari koje je ovaj automobil već posjedovao, pa je i novi model je morao imati istii stav, biti unikatan i ostavljati utisak opasnog”- rekao je glavni inženjer zadužen za projektovanje ovog Mustanga Carl Widmann. Mission accomplished? Pa, kad sjednete za upravljač i upalite automobil režećeg zvuka, centralni ekran ispiše velikim slovima Bullit. Možda dovoljno da vas vrati u stara vremena i steknete osjećaj za upravljačem poput Steve McQueena…