Naslovna > Automobili > Land Rover > Range Rover > 2019 Range Rover Evoque Mk2

Više komfora i novi motori

2019 Range Rover Evoque Mk2

Ostalo je još 8 mjeseci do predstavljanja novog Range Rover Evoque, ali je već primjećen u vožnji lokalnim cestama Skandinavije.

U cilju da osigura uspjeh novom modelu, Range Rover je zadržao  coupe- style oblik po uzoru na prošlu verziju, ali je i dodao elemente se modela Velar željeći ostaviti premium utisak skupljih modela. Evoque je donio veliki uspjeh kompaniji, koja je prodavala 100.000 jedinica godišnje i taj broj nije smanjen za svih 6 godina, koliko se već nalazi na tržištu. Jaguar Land Rover JLR korporacija je izjavila da planira električnu verziju svih svojih modela do 2025., ali nije poznati hoće li Evoque imati takvu verziju. Glasine kruže da je planirana  hibridna varijanta, koja bi objedinila 1.5 litarski trocilindrični benziski motor i mali električni motor  sa 48V električnom arhitekturom. Takva konfiguracija pogonskog sklopa je već viđena na Evoque E technology projektu iz 2015. i tad je potvrđeno da će se ovakva tehnologija ugrađivati u modele samo s prednjim pogonom i D8 arhitekturom poput  Discovery Sport i E Pace.

 

Potvrđena je ugradnja Ingenium benzinskog turbo motora sa 4 cilindra nazivne snage u rasponu od 237 do 296 KS, dok bi dva planirana dizelska  motora bili  snage od 148 i 237 KS. Svi modeli bi koristili ZF automatsku mjenjačku kutiju sa 9 brzina i off-road tehnologiju sa Land Rover modela, koja bi istakla i terenske sposobnosti Evoque Mk2. Verzije prototipova L551 su već viđane u najbližoj okolini baze za razvoj Gaydon, a dobro obavješteni izvori magazina  Autocar potvrđuju informaciju o predstavljanju Evoque Mk2u oktobru 2018 na Paris Motor Show. Iako je Evoque Mk1 predstavljen 2011. kao kupe sa 3 vrata, za Mk2 je planirana samo varijanta karoserije sa 5 vrata, dok će Evoque Cabriolet Mk1 ostati na tržištu do kraja ove dekade kada se očekuje njegova zamjena. Početak prodaje na britanskom  tržištu  predviđen je za proljeće 2019.

Datum objave: 19/01/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook