Do 1982. godine kompaktni Kadett bio je takozvani Opelov entry level model. S dolaskom manje, pa i pristupačnije Corse A sa dužinom od 3.62 m, Opel ulazi u novi, sve popularniji segment i istovremeno otvara novo poglavlje u svojoj bogatoj istoriji. U Evropi posljednjih 30 godina plasirano je gotovo 12 miliona modela Corsa u četiri generacije. Uključujući avgust 2012. u španskoj fabrici u Zaragozi je proizvedeno 9.300.000 jedinica, a osim toga, 2,5 miliona je izrađeno u drugoj evropskoj fabrici u Eisenachu, u Njemačkoj.Corsa je najpopularniji Opelov model u istoriji ovog proizvođača, a njen svjetski uspjeh je još veći uzmemo li u obzir sve globalne izvedenice unutar porodice GM.
Drugačije rečeno, oko 20 miliona automobila baziranih na Corsi proizvedeno je ili sastavljeno, a zatim i prodato širom svijeta, uglavnom u Latinskoj Americi (Chevrolet), Australiji (Holden), Južnoj Africi (Opel) i Kini (kao Buick Sail). Od 1982. Opel Corsa je bila “glavni igrač” na evropskom tržištu. Uvijek je nudila jedan od najširih raspona opreme, motorizacije i karoserijskih varijanti u segmentu malih automobila, sa stalnim ažuriranjem i uvođenjem novih modela, tehnologija i prilagođenih varijanti. Corsa trenutno zauzima više od 28 posto kompletne prodaje Opela, čineći ga drugim najprodavanijim modelom u gami, iza Astre, čija prodaja iznosi oko 30 posto. Od 2008.Corsa s troje vrata stalno je držala prvo mjesto u trovratnom hatchback B segmentu u zapadnoj Evropi, s udjelom od 18 posto. Sveukupno, Corsa (tri i pet vrata) je trenutno broj tri u zapadnoevropskom B segmentu s udjelom od više od 10 posto. Trenutno je vodeća u Grčkoj i broj dva u segmentu u Njemačkoj, Velikoj Britaniji i Belgiji.
Godine uspjeha
Atraktivan izgled, prostrana kabina, napredna tehnologija, visok stepen ekološke osviještenosti vrlo su važni u Corsinom uspjehu, začinjenom mnogim međunarodnim nagradama koje je osvojila tokom godina. Odmah nakon lansiranja 1982. prva generacija Corse dobila je u Njemačkoj nagradu “Zlatni volan”, a kasnije nekoliko generacija Corse osvojile su brojne nacionalne “Car of the Year” nagrada u raznim zemljama. Aktuelna generacija okitila se nagradom “Autobest 2007”, a u 2009. i 2010. Corsa je ocijenjena kao broj jedan u svojoj klasi u DEKRA izvještaju kvaliteta polovnih automobila.
OPC za sladokusce
Opel je imao sluha i za kupce koji od automobila zahtijevaju visoke performanse. Tako je 1987. na frankfurtskom sajmu automobila lansirana sportska verzija Corsa GSI, pogonjena 1.6-litarskim motorom sa elektronskim ubrizgavanjem goriva i 100 KS. Dvadeset godina kasnije, u 2007. na sajmu automobila u Ženevi, otkrivena je Corsa OPC sa 1.6-litarskim turbo motorom (141 kW/192 KS). Od 2011. u ponudi je još snažnija verzija: Corsa OPC Nürburgring Edition, koja predstavlja najjaču i najbržu Corsu ikada. Njen 1.6-litarski turbo benzinski motor ima izlaznu snagu od 155 kW/210 KS, dok se najveći obrtni moment od 250 Nm u overboost funkciji može povećati do 280 Nm. Ovaj model razvija maksimalnu brzinu od 230 km/h, dok ubrzanje iz mirovanja do 100 km/h postiže za samo 6,8 sekundi.
Novosti svakih šest mjeseci
Gama Opel Corse uvijek se razvijala uporedo s novim inovacijama. Još od njenog lansiranja, sadašnja generacija uvijek je obnavljana dva puta godišnje s uvođenjem novih modela i tehnologija. Poboljšavanje Opel Corse nastavljeno je i u 2011, kada je dobila novi izgled, redizajnirano lice i sportskiji izgled iznutra i izvana. U ažuriranje je uključen novi, multimedijalni infotainment sistem nazvan “Touch&Connect”, koji ima petinčni displej u boji osjetljiv na dodir, potpunu navigaciju sa pokrivenošću za 28 evropskih zemalja, bluetooth, iPod i USB konekcije, a nastupa sa prilično konkurentnim cijenama. U 2012, ponuda pogonskih agregata proširena je snažnim i efikasnim 1.4-litarskim ecoFLEX turbobenzinskim motorom sa start/stop funkcijom i 120 KS.
Opel Corsa slavi svoj 30. rođendan u godini koja skriva još jedan važan jubilej. Naime ove godine Opel obilježava i 150. godišnjicu kao automobilski proizvođač, što je jubilej sa kojim se može pohvaliti samo mali broj konkurenata. Sudeći po tržišnim uspjesima, Opel ne mora previše brinuti za sada već legendarnu Corsu, a treba joj biti i posebno zahvalan što ga je u teška recesijska vremena održala u vrhu automobilske industrije ne samo u Evropi, već i širom svijeta.