Naslovna > Automobili > Renault > Laguna > Adut iz sjenke
FOTO GALERIJA (9)

Novitet-Renault Laguna III 2011

Adut iz sjenke

Francuska limuzina u 2011. godinu ulazi blago dizajnerski dotjerana i bogatije opremljena, sa smanjenom paletom pogonskih agregata, u kojoj više nema četiri benzinca i jednog dizelaša...

Treća generacija Renault Lagune predstavljena je na Sajmu automobila u Frankfurtu 2007. godine, kao prvi u nizu modela sa kojim francuski proizvođač namjerava da napravi pomak u kvalitetu, završnoj obradi, ali i ukupnoj pouzdanosti. Da su u tome uspjeli, potvrđuje i istraživanje renomirane britanske kuće JD Power, koja prati nivo zadovoljstva kupaca, u okviru kojeg je Renault Laguna 2009. godinu završila na prvom mjestu sa ukupnim rezultatom od 86,5 posto. Očigledan napredak i odlična statistika proizašla iz zadovoljstva kupaca nove Lagune ipak nisu pomogli Renaultovoj limuzini da se u svom segmentu nametne više od prethodne generacije.

 

 

 

 

 

Mnogi će reći da je za to kriv jedinstven dizajnerski jezik, koji je kao takav ograničio grupu Renaultovih klijenata na višegodišnje poštovaoce francuske automobilske marke i tek pokojeg novog kupca, koji traži pouzdan, udoban i kvalitetan automobil. Kako bi do dolaska nove generacije napravila nešto više u klasi u kojoj danas suvereno vladaju Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Toyota Avensis, Opel Insignia i ostalo društvo, Laguna je prošla svojevrsni tretman „zatezanja bora“.  U okviru tog tretmana ova limuzina je dobila novo lice i naličje, sa ponekim lifestyle detaljem, poput trendovskih diodnih svjetala i hromiranih letvica. Sve u svemu, novi izgled nudi više dinamike i sportske agresivnosti, koju danas na svojim automobilima traži sve veći broj kupaca.

 

 

 


Dizajnerski jezik koji je ponuđen u enterijeru Lagune III iz 2007. godine nije nimalo promijenjen, pa su sve komande, kao i do sada, taktički raspoređene da budu nadohvat rukama vozača i suvozača, dok su instrumenti lijepo oblikovani i pregledni. Na središnjem grebenu i dalje su ostali skladno dizajnirani, ali za nijansu presitni, prekidači sa kojima se upravlja većinom uređaja u enterijeru. Kako bi se ipak osjetio dah redizajna i u enterijeru ponuđene su nove, oku ljepše i pod rukom ugodnije presvlake sjedišta. Primjetna je i obilnija upotreba ukrasnih detalja poput hromiranih umetaka, koji se sada nalaze na puno više elemenata u enterijeru. Kupci redizajnirane Lagune moći će da računaju i na bogatije pakete opreme, te na dvije ekskluzivne kombinacije Black Edition i Bose&Design, koje izvana i iznutra odišu luksuzom.

 

 

 


Ponuda motora je korigovana na osnovu dosadašnje potražnje, pa će se redizajnirana Laguna moći dobiti sa samo jednim benzinskim agregatom. Pouzdani dvolitarski atmosferski benzinac razvija 140 KS, dovoljnih da Lagunu potjeraju do 210 km/h uz prosječnu potrošnju od 7,5 litara. Iz palete motora su izostavljeni 1.6, 3.0 i 3.5-litarski benzinci. I ponuda dizelaša je izostavljanjem 1.5 dCi motora svedena na jedan agregat, 2.0 dCi sa tri izlazne snage od 150, 175 i 180 „konja“. Srednji dizelaš u ponudi serijski će se kombinovati sa automatskim mjenjačem i neće ga biti moguće dobiti sa ručnim. Renault je iz palete motora redizajnirane Lagune GT potpuno izostavio i 2.0 Turbo benzinski agregat sa 205 KS, ali je GT paket opreme proširio na sve dizelaše. Interesantno je i da će svi dizel agregati uz doplatu od 1.600 eura biti dostupni sa 4Control podvozjem, sa upravljivim točkovima zadnje osovine. Podsjećamo da je ova koncepcija razvijena je u saradnji sa Renault Sport odjelom, te je kao takva jedinstvena u klasi.
 

Datum objave: 22/01/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook