Naslovna > Automobili > Chevrolet > Trax > Adut više u igri velikih

Vozili smo – Chevrolet Trax

Adut više u igri velikih

Bitka za kupce između velikih proizvođača automobila vodi se u najvišem ritmu i u njoj su najjači adut trenutno SUV vozila, kojih je svakim danom sve više, a GM je pod značkom Chevroleta i Opela predstavio svoje rješenje u ovom segmentu...

Chevrolet je izumio SUV 1935. godine, kada je predstavio Caryall Suburban. Malo je ljudi u to vrijeme moglo pretpostaviti da će Suburban postati model s najdugovječnijim imenom na svijetu. Danas, 78 godina kasnije, Chevrolet je predstavio Trax, prvenca u segmentu malih SUV-ova, koji je namijenjen kupcima, čiji broj značajno raste posljednjih godina (u ovom je segmentu prodaja je porasla sa 130.214 automobila 2008. godine, na oko 264.000 automobila 2012. godine).

 

Trax nudi maksimalnu svestranost, od fleksibilne i moderne putničke kabine,preko pogona na sve točkove, do tehničke inovacije Chevrolet MyLink. Sa 4,2 metra dužine, 1,7 širine i 1,6 visine, Trax ima čvrst I samouvjeren stav. Tečne linije, moderan dizajn i dobro organizovana kabina, obilježavaju unutrašnjost.

 

Moguće je birati između osam različitih rasporeda sjedišta, a na zadnjoj klupi ugrađena je utičnica od 230V, koja se može koristiti za punjenje prenosnih računara I ostalih elektronskih uređaja, bezpotrebe za adapterom. Trax ima I raskošan prtljažnik. Prtljažni prostor se sa osnovnih 356 litara može proširiti do najviše 1.370, a dodatni prostor je dostupan ispod dna.

 

Uz zadnje sjedište, djeljivo u omjeru 60/40, modeli s višim paketom opreme raspolažu i mogućnošću preklapanja naslona suvozačevog sjedišta do potpuno vodoravnog položaja, što omogućava dodatnu fleksibilnost za odlaganje predmeta do 2,3 m dužine. Tu su i brojni pretinci za spremanje stvari, poput onog ispod sjedišta, kao i dva prednja, od kojih jedan sadrži izlaze za USB i AUX, što omogućava diskretno spajanje iPoda, pametnih telefona i drugih elektronskih uređaja.

 

Chevrolet Trax u standardnoj opremi ima krovne nosače, koji mogu podnijeti opterećenje do 75 kg, te je sposoban i za vuču prikolice do 1.200 kg.

 

Štedljivi agregati

 

Pogonsku osnovu čine tri motora: 1.6-litarski atmosferski benzinac (115KS), 1.4 turbo benzinac (140 KS) i 1.7 CDTi (130 KS) turbo dizel. Sve verzije sa ručnim mjenjačem imaju Start/Stop sistem, a 1.7 i 1.4 turbo agregati su dostupni i sa šestostepenim automatikom. Turbo dizelski motor je očekivano najštedljiviji od ova tri motora, pa uz ručni mjenjač (i pogon na prednje točkove) troši oko 5,5 do 6 l/100 km, dok je prosječna potro{nja 1.4 turbo motora, s ručnim mjenjačem oko 7,5 litara.

 

Pogon na sve točkove, koji je dostupan u verziji sa 1.4-litarskim turbo benzinskim motorom i 1.7-litarskim turbo dizelašem, automatski se prilagođava uslovima na cesti, te značajno poboljšava prijanjanje točkova za podlogu.

 

Voziti Trax je pravi učitak, jer je Chevroletov SUV pode{en tako da pruža uzornu dinamiku vožnje, a može se pohvaliti i sofisticiranim elektronskim sistemima. Prednje vješanje je McPherson tipa, dok je pozadi polukruta torzijska složena osovina.

 

Zahvaljujući čvrstoći izrade, Trax je jedan od najsigurnijih malih SUVova u Evropi. U slučaju prevrtanja, automobil može podnijeti težinu, koja je četiri puta veća od njegove. Osim toga, opremljen je cijelim nizom naprednih sistema kontrole pogona, koji uključuju kontrolu pokretanja na uzbrdici I nizbrdici, kontrolu proklizavanja, četverokanalni ABS s elektronskom raspodjelom sile kočenja... Visok nivo sigurnosti garantuju i šest vazdušnih jastuka, sigurnosni pojasevi pričvršće ni u tri tačke kod svih pet sjedećih mjesta, ISOFIX sistem za ugradnju dječije sjedalice i sklopive nožne papučice.

 

Najjeftiniji Trax na bh. tržištu je model sa 1.6 benzinskim agregatom, prednjim pogonom i bogatom opremom, koji košta 28.700 KM, dok za najpovoljnijeg dizelaša treba izdvojiti 38.100 KM.

 

NAPREDNA TEHNOLOGIJA

 

Sa MyLink sistemom, komunikacija izme|u eksternih uređaja i automobila, podignuta je na potpuno novi nivo. Sa Chevroletovim MyLink radiom, koji je standardni dio viših paketa opreme, vozači na dohvat ruke imaju sistem, koji je jednostavan za korištenje i koji im omogužava pristup različitim eksternim medijima, ali i korištenje specijalnih aplikacija s njihovih mobilnih uređaja.

 

Osim toga, MyLink tehnologija pruža brz i lagan pristup telefonskim imenicima, listama pjesama, galerijama fotografi ja i video klipovima, kao i ostalim sačuvanim medijima. Sistem može sačuvati informacije iz najviše 5, istovremeno spojenih, pametnih telefona. Putem USB priključka, moguće je sa MyLinkom povezati MP3 playere, iPod i iPad.

 

Postoji poseban izlaz za uređaje za slušanje muzike i pametne telefone, koji ne koriste USB ili Bluetooth veze. MyLink omogućava i korištenje BringGo aplikacije, koja vrši jednostavno povezivanje sa navigacionim programima instaliranim na telefonu. MyLink korisnici, koji posjeduju kompatibilni iPhone s ugra|enim iOS6 operativnim sistemom, moći će koristiti Siri2, inteligentni sistem podrške, koji omogućava obavljanje niza aktivnosti u vožnji.

 

Funkcija Eyes Free obezbje|uje vozačima glasovnu komunikaciju sa iPhone uređajima, bez osvjetljavanja ekrana na istom. Podsjećamo da je Siri dostupna u beta obliku samo za iPhone 4S, iPhone 5, iPad (3. i 4. generacija), iPad mini i iPod Touch (5. generacija),te zahtijeva pristup internetu.

Datum objave: 03/07/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook