Naslovna > MG > MG7 > Adut za povratak u elitno društvo

MG7

Adut za povratak u elitno društvo

Nakadašanji ponos britanske autoindustrije, a danas kineski proizvođač MG razvija se i raste silovitim tempom o čemu najbolje svjedoči novi premijum sedan…

Sa novim premijum sedanom čije ime MG7 nas vraća na početak 21. vijeka kada je ovaj proizvođač još uvijek bio britanski brend, nova kineska automobilska kompanija želi da povrati svoju poziciju segmentu premijum sedana srednje klase. Atraktivan vanjski dizajn mnogi su već uporedili sa Audijevim A5 modelom s tim dac se MG-ijevom vozilu priznaje i velika doza originalnosti zahvaljujući kojoj, barem na prvim fotografijama izgleda iznenađujuće atraktivno i poželjno. Podsjećamo da je britanski MG je 2006. godine nakon dugogodišnjeg finansijskog stagniranja i stečaja prešao u vlasništvo kineske kompanije SAIC motor pod čijom upravom je doživio tehnološku renesanu i potpuni preobražaj.

 

 

 

Inače SAIC Motor (Shanghai Automobile Industry Corporation) sedmi najveći proizvođač automobila na svijetu, te prva automobilska grupacija koja je u Kini dostigla godišnju prodaju veću od sedam milionavozila. Osim Morris Garagesa (MG), pod upravom SAIC Motoradanas su i Roewe, te Maxus, odnosno SAIC Volkswagen, SAIC-M i mnogi ostali slabije poznati brendovi.

Novi MG7 biće pozicioniran između MG5 i MG6 modela, a prvobitna namjera proizvođača je da ga kupcima ponud isključivo sa jednim 2.0 benzinskim motorom sa 245 KS i 405 Nm okretnog momenta sa devetostepenim ZF automatikom. U ponudi bi se vremenom trebao naći i manji 1,5-litarski turbobenzinac sa 183 KS koji će biti kombinovan sa sedmostepnim automatikom. Ako odziv kupaca bude na zadovoljavajućem nivou u planu je uvođenje i plug-in hibridnih modela. Za sada još uvijek nema potvrde da li će ovaj model biti dostupan na tržištima izvan Kine, a ako se proizvođač odluči za njegov izvor prvo bi ga trebali vidjeti u Velikoj Britaniji. 

Datum objave: 09/08/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook