Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Arona je najprodavaniji model u SEAT-ovom SUV asortimanu

Seat slavi prvi milion prodatih SUV vozila

Arona je najprodavaniji model u SEAT-ovom SUV asortimanu

Svestranost Arone, terenski karakter Atece i prostranost i udobnost Tarraca su samo neke od ključeva njihove popularnosti. U 2021. godini 46% svih automobila prodatih u Evropi bili su terenci, 5 procentnih poena više nego prethodne godine...

Senzacija SUV-a se nastavlja punom parom. SUV vozila iz godine u godinu zauzimaju sve veći udio na tržištu, npr. u 2021. oni su činili 46% registrovanih automobila u Evropi, 5 procentnih poena više nego prethodne godine. Jasan primjer ove evolucije rasta je Seat-ova SUV linija koja je u 2022. godini premašila granicu od milion u smislu prodaje svoja tri modela samo šest godina nakon lansiranja prvog SUV modela. Prošle godine, Arona, Ateca i Tarraco su već činili 49% globalne prodaje brenda, sa 192.100 jedinica. Dizajn, svestranost i sportska vožnja igraju ključnu ulogu među razlozima njihove popularnosti.

 

 

 


Milioniti SUV bio je niko drugi do Seat Arona. Od svog lansiranja 2017. godine, SEAT-ov prvi urbani SUV postao je najpopularniji automobil marke, sa 481.585 prodatih jedinica širom svijeta. Najprodavaniji model u Španiji 2021. godine zaslužan je da se prvi put SUV našao na čelu tržišta. Prodato je blizu 98.000 jedinica u Španiji od svog debija. Ističe se po funkcionalnom i praktičnom dizajnu, mladalačkom i prilagodljivom imidžu, odnosu vrijednosti i uloženog novca, odličnim dinamičkim performansama i tehnološkom enterijeru, koji ga čine udobnim, povezanim i vrlo sigurnim automobilom.

 

 

Prvi SUV u istoriji brenda je robusni model Seat Ateca. Kompaktni SUV je do sada prodat u 435.443 jedinica, a njegove elegantne linije i izrazito sportski karakter daju mu nepogrešiv identitet, naglašen njegovom 4Drive verzijom sa pogonom na sve točkove, jednom od najefikasnijih verzija na tržištu. Ima mnoge sljedbenike u Njemačkoj, gdje je već prodato više od 108.000 jedinica zahvaljujući agilnom, stabilnom i udobnom rukovanju u svakoj situaciji, što savršeno odgovara njegovoj terenskoj prirodi.

 


Pored Arone i Atece, u SUV asortimanu se našao Seat Tarraco. Lansiran 2018. godine, do sada je širom svijeta prodato 88.820 primjeraka ovog SUV-a. Bio je to prvi model koji je nazvan putem narodnog glasanja u kojem je učestvovalo više od 140.000 ljudi. Njegov dizajn postavlja trendove. Međutim, ono što ga najviše ističe je njegova prostranost, sa ergonomskom unutrašnjošću do sedam sedišta i kapacitetom prtljažnika do 1.775 litara sa preklopljenim svim redovima sjedišta. Uz to, njegova povišena pozicija daje mu praktičnost bez ugrožavanja sportskog upravljanja uz veliku preciznost u krivinama. Kao i kod Atece, njegovo najveće tržište je Njemačka, gdje je prodato 29.000 jedinica.

Datum objave: 25/11/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook