Naslovna > Automobili > Opel > Astra > Astra u najljepšem ruhu
FOTO GALERIJA (10)

Novo na bh tržištu

Astra u najljepšem ruhu

Opel je u Bosni i Hercegovini prošle sedmice pored nove Zafire Tourer predstavio i Astru u GTC izvedbi koja u ponudi dolazi sa četiri agregata i čija cijena počinje od 31 100 KM

Kako se to i očekivalo od nove Astre GTC vizuelnim nastupom ostavlja izuzetno jak utisak i nema sumnje da ovaj automobil igra na kartu emocije. No, to ne znači da je funkcionalnost u drugom planu. Sve verzije Astre GTC donose prednosti prednje osovine s tehnologijom HiPerStrut (High Performance Strut) koja se savršeno dopunjuje s Opelovom patentiranom stražnjom osovinom s Wattovom vezom kako bi ponudila vrhunsku stabilnost i najoštriju preciznost pri vožnji.

 

Temeljen na sistemu kakav se trenutno može naći na Insigniji OPC, HiPerStrut koristi Astrine postojeće tačke ovjesa, no smanjuje ugao nagiba osovinice za 44%  te skraćuje dužinu vretena (otklon osovinice) za 46% u odnosu na modele opremljene ovjesom tipa McPherson. Ovime se pak sprječava utjecaj okretnog momenta motora na upravljanje. Dodavanjem HiPerStruta se također smanjuje promjena otklona prednjih kotača GTC-a prilikom vožnje u zavojima, čime se dobiva bolje držanje ceste.

 


Astra GTC donosi i već poznati sustav FlexRide koji povećava stabilnost u vožnji uz bolje ponašanje prilikom skretanja i odaziv upravljača, što postiže stalnom automatskom prilagodbom cestovnim uvjetima, brzini prolaska kroz zavoje, kretanju vozila i individualnom vozačevom stilu. FlexRide nudi i tri različite postavke, omogućujući prema potrebi promjenu karaktera vožnje samo jednim pritiskom na gumb: uravnoteženi standardni način rada može se zamijeniti načinom Tour za još udobniju vožnju, ili načinom Sport za dinamičniji način rada. Upravljački sustav nove Astre GTC je također unaprijeđen. Pri manjim brzinama razina servo upravljanja povećana je kako bi se minimizirao napor potreban za upravljanje, a pri većim brzinama servo upravljanje se automatski smanjuje kako bi se vozaču pružio bolji osjećaj upravljanja.

 


Astra GTC dostupna je s četiri motora – tri benzinska i jedan turbo dizelski – snage od 88 kW/120 KS do 132 kW/180 KS. Početkom 2012. novi 1.7 CDTI agregat (81 kW/110 KS i 96 kW/130 KS) standardno opremljen tehnologijom Start/Stop također će se pridružiti ponudi motora. OPC verzija će se pojaviti tokom ove godine. Svi motori standardno dolaze sa šesterostepenim ručnim prijenosom. Šesterostepeni automatski prijenos bit će dostupan s 1.4 turbo benzinskim i 2.0 CDTI common-rail turbo dizelskim motorom početkom 2012. godine.

 

 

Cijena bogato opremljene Astra GTC Enjoy kreće od 31.100 KM, a uključuje 1.4 motor sa 100 KS i Start-stop sistemom, prednji ovjes HiPerStrut, 18" alu naplatke, dvozonski automatski klima-uređaj, CD-radio MP3 sa 7 zvučnika i kontrolama na upravljaču, kožni upravljač, tempomat, putni računar, ABS, ESP, 6 zračnih jastuka i aktivne naslone za glavu sprijeda, električne podizače prozora, električno pokretane vanjske retrovizore, daljinsko centralno zaključavanje, senzor za kišu, elektrokromatske retrovizore s automatskim zatamnjivanjem, prednja svjetla za maglu, metalik boju. Doplata za turbo-benzinski motor 1.4 sa 140 KS, šesterostepenim ručnim mijenjačem i sistemom Start/Stop iznosi 2.400 KM.
 

Datum objave: 22/01/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook