Veliki automobili kao što je nova generacija Audija Q7 do sada su bili teško spojivi sa motorima male radne zapremine. Ali vremena se mijenjaju. Sve laše karoserije i uz to jači motori sa turbo tehnologijom omogućavaju ugradnju SUS motora relativno male radne zapremine. Pišemo ''relativno'' jer je 2.0 litara radne zapremine top ponuda u vozilima srednje kategorije dok je za najveće SUV-ove mala.
Inženjeri tvrde da je nova generacija 2.0 TSFI motora 22% lakša te isto toliko energetski efikasnija. Po sadašnjim specifikacijama TSFI predviđen i za Audi Q7 ima 255 KS i 370 Nm obrtnog momenta. Kada se nađe ispod prednjeg poklopca Audijevog najvećeg SUV-a bit će uparen sa automatskim mjenjačem sa 8 stepeni prenosa. Naravno, snaga će preko Quattro pogona biti distribuirana na sva četiri točka.
U odnosu na dosadašnji benzinac 3.0 Turbo V6 pad performansi je veoma mali – od 0 do 100 km/h manjem motoru treba 7,7 sekundi dok je veći isti zadatak mogao savladati za 7,1 sekund.
Audi Q7 2.0 TSFI prvo će se prodavati na tlu SAD-a jer tamošnji kupci više neće da čuju za dizel motore...