Naslovna > Automobili > Toyota > Auris > Auris GR na tržištu (vjerovatno) za tri godine

Toyota Auris GR

Auris GR na tržištu (vjerovatno) za tri godine

Prilikom predstavljanja nove generacije Toyote Auris, većina ljubitelja automobila se zapitala da li će performansna verzija ovog modela ugledati svjetlost dana…

 

 

Šef marketinga i prodaje kompanije Toyota Sean Hanley je prilikom jednog intervjua pomenuo ovakvu verziju modela Auris u pozitivnom smislu, i dodao kako bi želio da što prije vidi najnoviju generaciju Aurisa u performantnoj verziji na tržištu. Henley je takođe dodao kako postoji mogućnost da nova Auris GR bude predstavljena na australijskom tržištu u periodu od naredne tri godine, a nije isključena ni mogućnost da se to desi ranije na drugim tržištima. Ova pojačana verzija modela Auris će najvrerovatnije nositi oznaku GR, što znači da bi za klasu trebao biti slabiji od verzije GRMN, koja je do sada predstavljena na modelu Yaris. Auris bi mogao imati i veću snagu, jer joj konkurenciju prestvaljaju modeli Huyndai i30 N, VW Golf GTI i nova generacija Ford Focus ST. Limitirana serija pomenutog modela Yaris GRMN je opremljena četvorocilindarskim agregatom sa kompresorom zapremine 1,8 litara jačine 209 KS, uparenim sa šestostepenim manuelnim mjenjačem koji prenosi pogon na sva četiri točka. Ovaj model postiže ubrzanje od nule do 100 km/h za 6,3 sekunde i razvija maksimalnu brzinu od 230 km/h. Ispod poklopca motora u Auris GR bi se mogla naći modifikovana verzija agregata koji se već nalazi u modelu Yaris GRMN ili potpuno nova pogonska jedinica. Naravno, za očekivati je da će ovaj model biti opremljen tvrđim ovjesom, većim kočnicama i modifikovanim aerodinamičkim paketom. Da li će nakon verzije GR svjetlost dana na tržištu ugledati još jača verzija pod oznakom GRMN, ostaje sa se vidi. Ukoliko bi takva verzija imala preko 300 KS, ovakav Toyotin model bi mogao predstavljati direktnu konkurenciju na tržištu Hondi Civic Type R. Na tržištu se sa velikim interseovanjem iščekuje Auris GR, jer Toyota već duže vrijeme nije imala svoj model u “hot hatch” segmentu. Zadnji model u tom segmentu je bila kompresorska verzija Corolla T-Sport koja je imala 215 KS i prozivodila se u kratkom periodu od 2006 do 2007 godine.

Datum objave: 16/04/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook