Naslovna > Automobili > Fiat > 500 > Automobil koji doprinosi borbi protiv pandemije

Fiat 500 RED

Automobil koji doprinosi borbi protiv pandemije

22. septembar označava početak partnerstva između brenda FIAT i organizacije (RED), koju su prije 15 godina osnovali Bono i Bobi Šrajver kako bi se borili protiv pandemija...

Ova saradnja podrazumeva porodicu vozila 500 u cjelosti (Novi 500, 500, 500X i 500L) i otpočeta je lansiranjem Novog (500)REDmodela– u potpunosti i isključivo električnog, prvog (RED) vozila na svijetu, ambasadora poruke da moramo da „zaštitimo planetu i njene ljude“. Kako bi promovisali ovu novu specijalnu seriju, nova reklama je trenutno krenula s prikazivanjem, ističući univerzalnu misiju ovog gradskog automobila, ikone brenda FIAT. Prema rečima Olivijea Fransoe, Generalnog direktora brenda FIAT i direktora marketinga kompanije Stellantis:

 

 

 

 

 

„Cilj Novog (500)REDje da prenese poruku organizacije (RED)– da mi možemo da igramo ulogu u borbi protiv pandemija – na ulice, ali i, još bitnije, u živote ljudi. Zato smo – zajedno sa organizacijom (RED)– producirali i napravili reklamu zasnovanu na konceptu pažnje prema okolini i ljudima, principu koji predstavlja dio DNK brenda FIAT. Novi (500)REDje električno vozilo, dakle, odlično za okolinu, ali to nije sve: Novi (500)REDdoprinosi i borbi protiv globalnih pandemija podrškom (RED) projekta, na taj način štiteći i ljude, to jest svakog od nas!“ Fransoa je nastavio ovim riječima: „univerzalnost poruke naglašava poigravanje paradoksom između dimenzija samog vozila i toga koliko ljudi ono može da poveze. Odgovor je u slikama koje pokazuju sve veći i veći broj ljudi – svih rasa i iz cijelog svijeta, kako prilaze automobilu kao da će baš svaki od njih moći i da sjedne u auto. Metaforički, to je velika porodica koju čini ceo svijet koju ovaj auto treba da smjestii poveze nas sve u bolju budućnost, služeći kao ambasador za osvešćenost i društvenu posvećenost.“ Muzika, remiks Rajana Tedera popularne napolitanske pesme „o' surdato nammurato“,  je u savršenoj harmoniji sa slikama, to je himna mira i ljubavi poznata širom svijeta. Prvo puštena u pozadini, pjesma menja takt sredinom reklame kada se otkriva Novi (500)REDu svom punom sjaju i na delu, vožen od strane raznih ljudi koji su njega odabrali kao put do bolje budućnosti. Rezultat je snažna referenca na italijansku prirodu proizvoda i na pozitivnost poruke, naglašena tvrdnjom - „Napravljen za planetu. Napravljen za njene ljude” - i potvrđeno odabirom crvene boje organizacije (RED) za karoseriju i unutrašnjost. Jarka boja, koja je prvi put dostupna na Novom 500 modelu, poprima etičko značenje, u skladu sa misijom koju dijele FIAT i (RED). Reklama se završava provokacijom, porukom, pozivom: da budete spremni da sjednete na mjesto vozača promjene. Iz uvjerenja da svi možemo odigrati svoju ulogu u borbi protiv pandemija i da zato svako od nas može biti predvodnik promjene,javlja se opcija - neobična u automobilskoj industriji - da samo vozačko sjedište bude crveno, a ostala tri sedišta da budu u crnoj boji.

Datum objave: 11/10/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook