Kompanija Volvo planira da do 2025. godine trećinu njihove prodaje čine autonomna vozila što je ujedno prvi i najambiciozniji cilj u autoindustriji. Osim ovog oni žele da potpuno električna vozila čine polovinu njihove ukupne prodaje kao i da polovinu vozila prodaju preko pretplate. „Ova inicijativa će nam pomoći da transformišemo Volvo iz „čistog“ proizvođača automobila u komapniju koja će direktno pružati usluge svojim klijentima“, naveo je Hakan Samjuelson, izvršni direktor kompanije. Kako bi ostvarila svoj cilj kada je reč o tehnologiji autonomne vožnje, Volvo je već neke od svojih modela dao kompanijama koje rade na pružanju usluga vožnje, a koje žele da njihovi automobili koji prevoze ljude sa jednog na drugo mjesto nemaju vozače, već da budu potpuno autonomni. Jedna od tih je i kompanija Uber. Volvo cilja na cifru veću od 5 miliona prodatih vozila do 2025. godine, a kako bi u tome kompanija uspjela, konstruisaće se „premijum automobili bolji od ostalih premijum automobila“, a i proširuje se njena gama. Oni će troškove razvoja dijeliti sa kompanijema Polestar i Lync&Co, koje su kao i sam Volvo u vlasništvu Geely grupacije. Ova kompanije prošle godine ostvarila je rekordnu prodaju i profit, prodavši čak 571.577 vozila.