Naslovna > Automobili > Alfa Romeo > Giulia > Autonomnija od prethodne
FOTO GALERIJA (6)

Alfa Romeo Giulia

Autonomnija od prethodne

Sa aktuelnim redizajnom Giulia je osim bogatije i savremenije opreme, dobila i splet sigurnosnih sistema i asistenata u vožnji ADAS, koji joj omogućava viši stepen autonomije...

 

Kroz slične promjene kao i broj veći SUV Stelvio za modelsku 2020. godinu prošla je i Alfina atraktivna limuzina Giulia. Vanjski dizajn automobila ostao je isti, ali su stigle brojne novosti u paketima opreme, koji su sada postali međusobni specifičniji. Osnova verzija Giulije sada ima 16-inčne alu naplatke i enterijer presvučen tkaninom, dok se u Super verziji nude 17-inčni točkovi, koje su takođe dostupni i u Business verziji Giulie. Najluksuzniji Ti paket s vana se prepoznaje po 18-inčnim alu naplacima, dok je enterijer karakterističan po drvenim umecim i snažno profilisanim sjedištima sa presvlakama od kože vrhunskog kvaliteta. Vizuelno atraktivniji sportski Sprint paket nudi presvlake od kombinacije kože i tkanine, 18-inčne točkove i aluminijumske umetke, dok jedinstvena Giulia Veloce ima jedinstvena, posebna sportska kožna sedišta. Najveći točkovi među „standardnim“ modelima ima Veloce Ti koji se kotrlja na 19-inčnim naplacima. Enterijer ovog modela je ukrašena sa pravim karbonskim umecima, a sjedišta su obložena kombinacijom kože i Alcantare. I Giulia je dobila novi 8,8-inčni na dodir osjetljivi ekran multimedije koja podržava Apple CarPlay i Android Auto aplikacije, a unaprijeđena je i grafika na 7-inčnom info ekranu instrument table.

 

 

Kupci Giulije kao i do sada moći će da biraju između dva pogonska sistema: 2,0-litarskog benzinskog motora sa 200 i 280 KS i 2,2 turbodizel motora sa 136, 160, 190 i 210 KS. Najjače benzinske i dizel verzije imaju pogon na sve točkove dok je kod ostalih serijski zadnji. Za prenos snage u svim kombinacijama se koristi osmostepeni automatik. Modernizovani model dobio je i sistem automatskog kočenja i sistem upozorenja na napuštanje trake, a tu je i automatski tempomat. Giulia sada podržava autonomnu vožnju drugog nivoa zahvaljujući kompletu savremenih sigurnosnih sistema ADAS. To u praksi znači da automobil ima mogućnost samostalnog ubrzavanja, kočenja i korigovanja putanje u specifičnim okolnostima, koje ugrožavaju sigurnost. Ovi sistemi zahtijevaju vozačev stalni nadzor, ali mu istovremeno pružaju viši nivo komfora i sigurnosti u vožnji... Kao i kod Stelvia, ni cijene Giulije nakon redizajna ne bi trebalo da se značajno mijenjaju. Podsjećamo da njena najpovoljnija verzija na bh. tržištu košta 71.220 KM.

 

 

Datum objave: 15/02/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook