Naslovna > Automobili > Audi > A6 > Avantura može početi
FOTO GALERIJA (20)

Predstavljamo - Audi A6 Allroad Quattro 2013

Avantura može početi

Novi A6 Allroad Quattro proširuje ponudu karavanske „šestice“ i popunjava prazninu koja se nalazi na pola puta između klasičnih off-road i cestovnih Audijevih modela, sa posebnim naglaskom na dinamiku vožnje, profinjeni luksuz i savremenu tehnologiju...

Prve dvije generacije A6 Allroad Quattro iz 2000. i 2006. godine bile su izuzetno uspješne, a Audi se nada da će i treća serija nastaviti istom trasom. Novi A6 Allroad Quattro dugačak je 4.94 metra, 1,9 metara je širok i 1,47 metara visok, a izrađen je po ultra laganom principu poznatom iz limuzine, sa aluminijskim komponentama koje čine otprilike 20 posto karoserije. Na ovaj način ukupna masa je redukovana za čak 70 kilograma u poređenju s prethodnikom.


U poređenju sa standardnim modelom A6 Avant, Allroad Quattro dolazi sa ogibljenjem povišenim za 60 mm, a što se tiče ostalih razlika, offroad verzija se ističe zaštitnim oblogama na rubovima blatobrana i pragovima, te oplatama od nerđajućeg čelika na prednjoj i zadnjoj sekciji. Unutrašnjost nudi obilje prostora, zahvaljujući međuosovinskom razmaku od raskošnih 2,91 metara, a od ostalih pozitivnosti izdvaja se bogata oprema, izvrsna ergonomija, te tradicionalno vrhunska završna obrada i kvalitet materijala. U ovom modelu MMI sistem sa glasovnom funkcijom, navigacijom i 8-inčnim displejom osjetljivim na dodir dolazi u standardnom paketu.

 

Da se radi o posebnom modelu A6 porodice, brine se tamni kolorit podnih obloga i instrument table, te brojni metalizirani i aluminijumski implantati, uključujući i letvice na pragovima sa natpisom Allroad. Izuzetna ponuda prostora nastavlja se i u prtljažnom dijelu zapremine 565 litara, koji se zahvaljujući jednostavnom preklapanju naslona zadnje klupe može povećati na maksimalnih 1.680 litara. Karakter rasnog transportera naglašavaju i brojni serijski dodaci u prtljažniku u obliku podesivih šina za pričvršćavanje prtljaga, elastičnih traka na bokovima, a tu je i nezaobilazno dvostruko dno sa donjim dijelom, u koji se mogu smjestiti vredniji dijelovi prtljaga. Od ekskluzivnih detalja u unutrašnjosti izdvajaju se Bang&Olufsen Advanced audio-istem sa 15 zvučnika.

 

Kada je u pitanju tehnologija komunikacije, Audi A6 Allroad Quattro predstavlja gotovo otjelotvorenje umjetnosti. Opcioni bluetooth auto-telefon povezuje se s internetom putem UMTS i WLAN Hotspot opcija, a putnicima omogućava potpuno korišćenje apsolutno svih internet usluga. Tu su i prilagođene usluge za vozača, kao što su Audi online informacije o saobraćaju ili Audi music streaming web radio, odnosno usluge iz Googlea, uključujući i Google Earth, Google Street View i glasovno POI pretraživanje.

 

 

Head-Up displej, koji projektuje važne informacije na vjetrobranskom staklu, četvorozonska klimatizacija, panoramski krov, ambijentalno LED osvjetljenje... Lista naprednih tehnologija nastavlja se sistemima za pomoć vozaču, od kojih najviše pažnje izaziva radarski adaptivni tempomat sa stop&go funkcijom. Na brzinama do 30 km/h sistem aktivira maksimalno kočenje u slučaju eventualne kolizije. Uz ovaj sistem na listi se nalazi i Audi Lane Assist, Audi Side Assist, Night Vision, sistem za prepoznavanje umora vozača, te Park Assist opcija sa kamernim prikazom od 360 stepeni. Paleta agregata sastavljena je od četiri moderna V6 motora, odnosno jednog 3.0-litarskog TFSI benzinca sa 310 KS i tri 3.0-litarske TDI jedinice, koje, u zavisnosti od opcija, mogu raspolagati sa 204, 245 i 313 KS. Svi agregati opremljeni su turbopunjačima i direktnim ubrizgavanjem goriva, a osim dinamičnih karakteristika ono što ih čini posebnim je redukovana potrošnja goriva u poređenju s prethodnim modelom za čak 20 posto. Koliko su zapravo efikasni najbolje pokazuje najkapacitetnija 3.0 BiTDI verzija sa dvostrukim turbopunjačem, 313 KS i 650 Nm obrtnog momenta, koja uz prosječnu potrošnju od 6,7 litara do 100 km/h sprinta za samo 5,7 sekundi. Najjača opcija dolazi sa osmostepenim Tiptronic mjenjačem, ostali modeli opremljeni su sedmostepenom

 

S Tronic DSG transmisijom, a zajednički im je proslavljeni quattro pogon, koji opciono može biti oplemenjen sportskim diferencijalom. Pomoću Audi Drive Selecta vozač može da podešava upravljanje, vazdušno adaptivno ogibljenje, odaziv na papučicu gasa, prenos, sportski diferencijal, kao i klimatizaciju i adaptivni tempomat. Treća serija Audijevog univerzalca bez ikakve sumnje predstavlja najbolju Allroad verziju u istoriji ovog modela. Svjesni da zbog sve brojnije konkurencije nemaju pravo na grešku, u Audiju su se potrudili da na najbolji način spoje u jednu cjelinu sve ono što ih trenutno karakteriše - vrhunsku tehnologiju, napredan i efikasan pogon, perfektnu završnu obradu, naglašene elemente bezbjednosti. Sve to ima i svoju cijenu, koja na zapadnom tržištu startuje od 54.600 eura.

 

 

Datum objave: 20/12/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook