Naslovna > Automobili > Dacia > Logan > Avanturistički Logan MCV
FOTO GALERIJA (17)

Dacia Logan MCV Stepway

Avanturistički Logan MCV

Nakon Sandera, Dokkera i Lodgyja karakterističnu plavu karoseriju sa plastičnim oblogama je dobio i karavanski Logan MCV…

Dacia je u Ženevi predstavila četvrti model iz njene Stepway off-road porodice Logan MCV. Na ovaj korak rumunski proizvođač se odlučio zahvaljujući zapaženom komercijalnom uspjehu koji su ostvarila tri dosadašnja Stepway modela. Naime, Dacijinim kupcima se veoma dopala ideja „preoblačenja“ standardnih modela u atraktivnija „crossover odijela“. U tom „preoblačenju“ Logan MCV je povišen za 50 mm u odnosu na standardni model. Povećanje visine je većim dijelom postignuto promjenama na vješanju, a manjim ugradnjom mesnatijih guma dimenzija 205/55 R16, čiji promjer je za jedan centimetar širi nego kod guma na standardnom MCV (185/65 R15). U Stepway stilu su izmijenjeni i branici, sa robusnim plastičnim oblogama donjeg dijela i svjetlim centralnim elementom, čija primarna funkcija je estetska.

 

 

Plastičnim oblogama su zaštićeni i blatobrani, te pragovi, dok su okviri vrata obojeni u crno. U crnoj boji su i bravice na vratima, dok su retrovizori dobili kontrastna siva kućišta ispod kojih su dodate Stepway naljepnice. U off-road šminku su se vizuelno lijepo uklopili i aluminijumski krovni nosači. Interesantno je da su zarad ljepšeg izgleda sa donjeg dijela vrata skinute plastične lajsne, koje kod standardnog modela štite limariju od udaraca. Kao i kod ostalih Stepway modela, i Logan MCV ima isključivo prednji pogon, bez mogućnosti doplate 4x4 pogonske kombinacije. Enterijer je preuzet od standardnog MCV-a sa par „šminkerskih“ detalja karakterističnih sa Stepway liniju (presvlake sjedišta i umetak na upravljaču). Kao najinteresantnije elemente dodatne opreme u Daciji ističu zadnje parking senzore, parking kameru i pomoć pri kretanju na uzbrdici.

 

 


Motori
Rumuni su za pogon Logana NMCV Stepway namijenili paletu od samo dva motora. Prvi je 0,9-litarski Renaultov TCe turbo benzinac, koji raspolaže sa 90 KS i 140 nm. Sa njim MCV od 0 do 100 km/h stiže za 12,4 sekunde i može da postigne najveću brzinu od 170 km/h. Drugi motor u ponudi je 1.5 dCi dizelaš sa 90 KS i 200 nm. Uprkos činjenici da ima istu snagu i 60 nm veći obrtni momenat od benzinca, MCV Stepway sa njim je u ubrzanju do „stotke“ sporiji 0,5 sekundi (13,0 s), dok je najveća brzina identična kao kod benzinca. Oba motora se kombinuju sa petostepenim ručnim mjenjačem. Uz dizelaš je deklarisan prosjek od 3,9, a uz benzinac 5,1 litra. 

 

Datum objave: 15/03/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook