Naslovna > Automobili > Alfa Romeo > Mi.To > Baby Alfa
FOTO GALERIJA (4)

Predstavljamo - Alfa Mi.To

Baby Alfa

Sa novim modelom neobičnog imena Mi.To Alfa Romeo želi ponuditi najsportskiji kompaktni automobil na svijetu

Najnoviji Alfin novitet, iako imenom asocira na potkupljivanje, zapravo se želi ravnopravno nametnuti razmaženom društvu lifestyle gradskih mališana, poput Minija ili Fiata 500. Neobičan naziv Mi.To, zapravo je skraćenica od dva talijanska grada Milano i Torino, za koje je ovaj automobil usko vezan. Naime, malena Alfa je dizajnirana u Milanu, a proizvodiće se u Torinu.Dizajnerski Alfa Mi.To se snažno naslanja na rasni sportski model 8C Competizione, što je naročito vidljivo na prednjem dijelu i svjetlima, mada i stražnja okruglasta svjetla, kao i bočna stakla bez okvira, vuku porijeklo sa pomenutog sportskog modela.

 

 

 

 

Dimenzijama je Mi.To sličan Fiatu Grande Punto, s kojim zapravo i dijeli platformu (dužina 4,06, visina 1,44, širina 1,72 metara). Unutrašnjost je čisti prikaz beprijekornog italijanskog stila, sportski udobna sa kvalitetnim materijalima i velikom brigom za detalje u kojima će uživati četiri osobe.Da bi se opravdala sportski pedigre, pogonsku grupaciju baby Alfe u početku će činiti četiri turbo motora raspona snage od 90 do 155 KS. Očekivano početak ponude će čini poznati 1.3-litarski JTD dizelaš sa 90 KS, sredinu ponude bi trebali činiti 1.4-litarski T-Jet benzinac sa 120 KS, odnosno novi 1.6-litarski JTD dizelaš, dok će za istinski sportski užitak pobrinuti 1.4 T-Jet benzinac sa 155 KS, poznat iz modela Grande Punto Abarth. Nešto kasnije očekuju se novi, jači agregati.

 

 

Iako dimenzijama malena, Alfa Mi.To pokazuje ozbiljne sportske apetite, zahvaljujući aktivnim amortizerima, koji naginjanje karoserije u krivinama gotovo eliminiraju. Isti DNA sistem kontroliše rad motora, kočnica, upravljačkog sistema i mjenjača, te kao takav nudi tri različita moda rada (dynamic, normal i all weather). Alfa Mi.To je prvi automobil u svom segmentu koji nudi ovo vrhunsko tehnološko rješenje, dosad rezervisano samo za skupe sportske automobile. Osim toga, Alfina verzija ESP sistema, nazvana VDC, bit će dio osnovne opreme svih verzija, što je još jedan svojevrsni presedan. 

Datum objave: 05/06/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook