Naslovna > Automobili > BMW > Serija 5 > Bangleov zadnji eksperiment
FOTO GALERIJA (10)

Novitet – BMW 5 Gran Turismo

Bangleov zadnji eksperiment

Luksuzni Gran Turismo 5 posljednje je djelo kontroverznog dizajnera Crisa Banglea, koji više nije na čelu BMW-a. Premijera je zakazana za Frankfurt, a prodaja počinje krajem godine...

Često osporavani američki dizajner Chris Bangle, koji je nakon 17 godina napustio kormilo BMW-ovog kretivnog odjela, kao šlag na tortu iza sebe je ostavio jedan od najkontroverznijih modela u bogatoj istoriji ovog bavarskog proizvođača. Gran Turismo 5 ili svojevrsna najava nove “petice”, čija premijera se očekuje krajem godine, ovih dana je predstavljen u svom komercijalnom izdanju. Podsjećamo da je konceptni GT 5 prvi put izložen u martu na Sajmu automobila u Ženevi, kada je izazvao čuđenje većeg dijela automobilske javnosti, ali i zgražavanje istinskih poklonika BMW-a, koji se nikako nisu mogli pomiriti sa njegovim izgledom.

 

 


Ipak, podijeljene reakcije publike nisu pokolebale čelnike BMW-a da tržištu ponude ovaj Gran Turismo automobil. Njihova vizija je mora se priznati daleko od svih dosadašnjih Gran Turismo modela, sa karoserijom koja objedinjuje konture limuzine, karavana, kupea, SUV-a... te se kao takva svrstava u SAV segment, koji je ustoličio upravo BMW sa modelom X6. Iako na papiru ovakav karoserijski koktel djeluje privlačno, stvarnost je potpuno drugačija, najviše zbog neuglednog dizajna zadnjeg kraja, koji je teško vezati za BMW-ovu filozofiju. Prednji kraj u neizmijenjenom izdanju trebao bi se pojaviti na novoj “petici”, a ne treba očekivati ni velike promjene do središnjeg stuba. Sve ostalo poput dvodijelnih petih i visokih bočnih vrata trebalo bi izostati kod nove “petice”.

 

Sa dužinom od 4,99 m, širinom od 1,90 i visinom od 1,55 m GT 5 se svrstava u klasu reprezentativnih automobila, što potvrđuje i veliki osovinski razmak od limuzinskih 3,07 m. Raskošne dimenzije u kombinaciji sa vrhunski opremljenom unutrašnjošću, za koju su rezervisani samo najkvalitetniji prirodni i vještački materijali, te napredni savremeni multimedijalni i elektronski sistemi, garancija su jedinstvenog doživljaja u vožnji, kakav mogu ponuditi samo BMW-ovi automobili. Za pogon GT 5 su namijenjena tri motora – dva benzinca i turbodizelaš. Benzinci su opremljeni sa dva turbopunjača, slabiji trolitarski razvija 306 KS i ubrzava do 100 km/h za 6,5 sekundi, dok jači V8 zapremine 4.4 litre raspolaže sa 407 KS i dostiže brzinu od 100 km/h za samo 5,5 s. Trolitarski turbodizelaš snage 245 KS stotku hvata za 6,9 sekundi. Cijene još uvijek nisu formirane, a početak prodaje zakazan je za kraj godine.

Datum objave: 09/07/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook