Naslovna > Motocikli > Bavarci demonstriraju silu
FOTO GALERIJA (21)

BMW C600 Sport i C650 GT

Bavarci demonstriraju silu

Kao što se očekivalo, BMW je na posljednjem EICMA sajmu u Milanu predstavio dva nova maxi skutera, a riječ je o modelima C600 Sport i C650 GT, sa kojima će se ovaj bavarski proizvođač boriti s izazovima gradskog saobraćaja, rastom cijena energenata i sve rigoroznijim CO2 propisima. Užitak i prestiž se podrazumijevaju..

BMW Motorrad je proširio svoju ponudu modela u pravcu sektora urbane mobilnosti. Sa novim modelima C600 Sport i C650 GTO, BMW je uspio da kombinuje vozne karakteristike standardnog motocikla sa agilnošću i udobnošću, koje mogu ponuditi samo maksi skuteri. BMW-ovi maksi skuteri još uvijek su tretirani kao koncepti, mada je potpuno jasno da su to već formirani proizvodi, koji od rukovodstva ovog bavarskog proizvođača samo čekaju zeleno svjetlo za ulazak u serijsku produkciju.

 

Različita obilježja ova dva maxi skutera jasno pokazuju da su namijenjeni širokim ciljnim grupama kupaca. Tako je C600 Sport predodređen za vozače sa sportskim ambicijama, dok je C650 GT rezervisan za korisnike koji prije svega cijene udobnost i touring putne karakteristike. I u pogledu dizajna ova dva modela se prilično razliku, ali su u određenim detaljima gotovo identični. Tabla s instrumentima kod oba modela sastavljena je od velikog, lako čitljivog LCD displeja sa integrisanim pokazivačem obrtaja motora i analognim brzinomjerom. Svakako treba naglasiti da prvi put kao opcionu opremu BMW u ovim modelima nudi LED dnevna svjetla, a to je i takozvani FlexCase inovativni koncept prostora za pohranu namijenjen modelu C600 Sport. Riječ je o prtljažnom prostoru ispod sjedišta, u bazi repa, koji može primiti dvije pune kacige. S druge strane GT verzija je još velikodušnija, jer nudi prtljažnik zapremine oko 60 litara, sasvim dovoljnih za pohranu dvije pune kacige i ostalih sitnica.


Sportski naglašeni C600 i svojom ergonomijom pokazuje da je namijenjen sportski orijentisanim vozačima, sa sjedištem, nožnim osloncima i upravljačem postavljenim u najadekvatnij položaj u aktivnoj vožnji. S druge strane, C650 GT nudi viši upravljač, udobnije sjedište sa podesivim naslonom i ukupno opušteniji položaj, koji vozača i njegovog saputnika neće umarati ni na dužim destinacijama. Razlike između ova dva modela nastavljaju se i po pitanju zaštite od vjetra, jer C600 Sport dolazi sa vjetrobranom mehanički podesivim u tri tačke, dok C650 GT raspolaže sa električnim podešavanjem u rasponu do 10 centimetara.

 

 

 

BMW-ovi maksi skuteri za pogon koriste novorazvijeni dvocilindrični četvorotaktni redni agregat zapremine 647 ccm, koji kod oba modela pri 7.500 o/min razvija maksimalnih 60 KS, uz obrtni moment od 66 Nm dostupnih pri 6.000 o/min. Za dobre dinamičke karakteristike BMW-ovih skutera zaslužna je i kontinuirana CVT transmisija, kao i sam dizajn agregata sa cilindrima nagnutim ka naprijed za 70 stepeni. Karakterističan zvuk i nizak nivo vibracija su rezultat radilice sa 90 stepeni pin offsetom i dvije balansne osovine pokretane sistemom prenosa pomoću zupčanika. Sistem elektronskog ubrizgavanja goriva opskrbljuje cilindre putem četiri ventila upravljana pomoću dvije bregaste osovine, a što se tiče podmazivanja upotrijebljen je takozvani suvi karter sa rezervoarom ulja i dvostrukom pumpom, što je i više nego učinkovit koncept koji optimizuje i toplinsku ravnotežu ovog dvocilindraša. Izduvni sistem je u potpunosti napravljen od nerđajućeg čelika, a opremljen je katalizatorom i senzorom oksigena, što je rezultovalo izduvnim gasovima u skladu sa euro 4 normama.

 

 

Jedan od ciljeva u razvoju modela C600 Sport i C650 GT bio je ukombinovati usmjerenu stabilnost pri visokim brzinama na autoputu sa agilnim rukovanjem u gradskom saobraćaju, uz jasne povratne informacije, koje bi u svakom trenutku bile kanalisane do vozača. Upravo zbog toga, oba modela specifična su po visokoj torzionoj krutosti, obezbijeđenom hibridnim povezivanjem cjevastog čeličnog okvira i lijevane baze sa aluminijskom viljuškom. Osim toga, dvocilindrični agregat iskorišćen je kao nosivi element, što je još jedan detalj koji obezbjeđuje izuzetno krutu konstrukciju za stabilnost i agilnu vožnju u gotovo svim situacijama. Istovremeno, na prednjem dijelu postavljena je viljuška sa obrtnutim štapovima promjera 40 mm, dok je na zadnjoj sekciji podesivi amortizer hoda 115 mm. Novi C600 Sport i C650 GT opremljeni su efikasnim kočionim sistemom, standardno ojačanim ABS uređajem, koji se sastoji od dvostrukih diskova na prednjem i monodiskom na zadnjem dijelu, a svaki je 270 mm u promjeru.
Novi BMW-ovi skuteri proizvodiće se u fabrici u Berlinu, a start prodaje, koji se očekuje tokom ove godine, kao i cijene još uvijek nisu zvanično saopšteni.

Datum objave: 04/06/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook