Naslovna > Automobili > BMW > iX > Bavarci započinju vlastitu proizvodnju gorivnih ćelija

BMW iX5 Hydrogen

Bavarci započinju vlastitu proizvodnju gorivnih ćelija

Što se tiče iX5 Hydrogena, BMW još nije detaljno naveo proizvodne specifikacije, iako je koncept došao sa 168 KS. Domet je u ovom trenutku još uvijek misterija, ali zna se da će navodno imati dva rezervoara za vodonik od šest kilograma...

BMW je objavio da je inaugurisao početak proizvodnje gorivnih ćelija u svom centru za vodonik u Minhenu. Oliver Zipse, predsjednik Upravnog odbora BMW-a, i Frank Weber, član Upravnog odbora za razvoj, prisustvovali su ovoj prigodi. Kao što je ranije najavljeno, prošlogodišnji iX5 Hydrogen Concept ući će u ograničenu proizvodnju krajem godine, kako u testne tako i u demonstracijske svrhe. Koristiće sistem gorivnih ćelija, koji će, u kombinaciji s baterijom visokih performansi, obogatiti BMW-ov portfolio "dodavanjem jedinstvenog oblika pogonskog sistema za premium segment".

 

 

 


"Kao svestran izvor energije, vodonik ima ključnu ulogu na putu ka klimatskoj neutralnosti. I takođe će dobiti značajno na važnosti što se tiče lične mobilnosti. Mislimo da su vozila na vodonik idealno tehnološki postavljena da se uklapaju uz akumulatorsko-električna vozila i upotpunjuju sliku električne mobilnosti", rekao je Oliver Zipse. BMW je iznio neke detalje o proizvodnom procesu u svom izdanju. Njemačka marka nabavlja pojedinačne gorivne ćelije od Toyote, što potvrđuje prethodni izvještaj da dvije kompanije rade zajedno na masovnoj proizvodnji novih vozila na gorivne ćelije.

 


Prema BMW-u, sistemi gorivnih ćelija se proizvode u dva koraka. Od pojedinačnih gorivnih ćelija iz Toyote prvo se sastavlja snop gorivnih ćelija, a zatim se sve ostale komponente  postavljaju da kompletiraju sistem. Oba ova procesa se obavljaju u kompaniji BMW Group Plant Landshut.

Datum objave: 05/09/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook