Naslovna > Motocikli > Bavarski avanturista
FOTO GALERIJA (10)

BMW K1300 GT 2008

Bavarski avanturista

Povodom obilježavanja 25 godina od predstavljanja prve serije K, BMW je na Intermoto sajmu u Köelnu predstavio novi K1300 GT i poslao u penziju veoma uspješni K1200 GT...

Punih 25 godina prošlo je od predstavljanja prve BMW-ove K serije. U čast ovog jubileja, Bavarci su na Intermoto sajmu u Köelnu predstavili novi BMW K1300 GT, model koji zamjenjuje veoma uspješni K1200. Osim atraktivnijeg dizajna i unaprijeđene sigurnosti, posljednja generacija GT-a pruža uzornu udobnost i znatno bolju dinamiku vožnje. Za bolju dinamičnost dijelom je zaslužan i novi četvorocilindrični agregat. Povećanje zapremina na 1.293 ccm umjesto dosadašnjih 1.157, rezultiralo je maksimalnom snagom od 160 KS pri 9.000 o/min, te obrtnim momentom od 135 Nm pri 8.000 o/min. Veća zapremina osim više snage donijela je bolju elastičnost i manju potrošnju. Podsjećamo da je prethodni K 1200 GT maksimalnu snagu razvijao pri 9.500 o/min, dok novi K1300 GT maksimum postiže već pri 9.000 o/min, s napomenom da je „upotrebljiv” već od 3.500 o/min, kada je vozaču na raspolaganju čak 80 odsto vrijednosti maksimalnog okretnog momenta.

 

 

 

Što se tiče konstrukcije, novi GT razvijen je na tehničkoj bazi modela K1200 S, sa poznatim prednjim duolever ogibljenjem i zadnjim paralever oslanjanjem, koje se opciono može unaprijediti sa ESA elektronskim podešavanjem ogibljenja. Fleksibilnost vozačke pozicije je još jedna od pozitivnih osobina novog GT-a. Pronalaženje pravog položaja pojednostavljeno je ugradnjom podesivih sjedišta i rukohvata, te električno pomičnog vjetrobrana.

 

 

Detaljnim testiranjem u vazdušnom tunelu vozačima novog BMW-ovog sport tourera pružena je izvanredna zaštita od vjetra i nepovoljnih vremenskih uslova. Od zanimljivije serijske opreme modela K1300 GT treba izdvojiti standardno BMW-ov integralni ABS sistem, značajan dodatak koji će dobro doći posebno manje iskusnim vozačima. Za razliku od sportski orijentisanih S i R modela K serije, GT je dobio izduv sa prigušivačem i tijelom od nerđajućeg čelika, koji ne zahtijeva elektronski kontroliran izduvni leptir. Kao i do sada najveći nedostatak ostaje cijena od čak 18.200 eura, koliko K1300 GT košta na domaćem, njemačkom tržištu. Da li je to mnogo ili malo, prosudite sami, a mi ćemo dodati da i pored paprene cijene dosadašnji prodajni rezultati potvrđuju izvanredan plasman BMW-ovog sport turera.

Datum objave: 24/12/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook