Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Beyond Zero inicijativa - nuliranje zagađenja

Toyota

Beyond Zero inicijativa - nuliranje zagađenja

Japanski automobilski brend je na globalnom nivou pokrenuo veliku inicijativu koja ima za plan smanjivanje zagađenja životne sredine pod motom „Beyond Zero“...

Predstavnici kompanije Toyota BiH domaćoj javnosti predstavili su zadatke i ciljeveglobalne Toyotine inicijativepod nazivom „Beyond Zero“. Riječ je o Toyotinom planu da doprinese svijetu više od samo smanjenja emisija štetnih gasova i više od zvaničnih ograničenja koje svijet postavlja pred proizvođače automobila. Toyota je već globalno poznata kao brend, koji kroz razvoj naprednih tehnologija, elektrifikaciju i brojne usluge koje pružaju na tržištu, ne napušta nikoga i brend koji se trudi da omogući svima da dostignu svoj puni potencijal.

 

 

 


„Beyond Zero strategiju lansiramo kroz četiri osnovna stuba: želimo biti vodeći u elektrifikaciji, vodeći u moblinosti, vodeći u iskustvu stranaka i želimo se pozicionirati kao vodeća kompanija kroz ono što pružamo društvu u kome djelujemo. Kako mi to želimo biti vodeći u elektrifikacijama? Pa Toyota ide i dalje od nulte emisije i želimo i dalje zadržati svoju poziciju predvodnika u elektrifikaciji koju smo započeli prije više od 29 godina lansiranjem naše hibridne tehnologije, kroz ponudu sada već četiri tipa pogonskih sklopova koji teže tome da mobilnost učine maksimalno ekološki čistom“, kazala je Maja Đozo, Marketing i PR Toyota BiH.

 

 

 

Biti vodeći u mobilnosti za Toyotu znači transformaciju iz proizvođača automobila u kompaniju koja nudi mobilnost u punom smislu riječi. Rješenja za mobilnost ljudi su u skladu sa potrebama koje se mijenjaju svakim danom i daleko su drugačije od onoga što su bile godinama unazad. Na listi planova je i iskustvo vlasništva u pružanju vrhunske usluge od onih prije kupovine, preko kupovine u salonu, on-line usluga, servisnih usluga i slično. I na kraju, ono po čemu se Toyota već duže vrijeme ističe...

 


„Želimo se pozicionirati kao vodeća koorporacija smanjivanjem našeg uticaja na okolinu, ali i inspirisanjem ljudi da mogu da osjećaju svoj puni potencijal u životu udruživanjem sa velikim globalnim pokretima kao što su O i PO pokret, ali i saradnjom na lokalnom nivou sa našim nacionalnim Olimpijskim i Paraolimpijskim savezom kako bismo pomogli stvoriti bolje društvo za sve nas“, objasnila je Maja Đozo.

 

 

 

 

PODRŠKA PARAOLIMPIJCIMA


Toyota je oficijelni partner Internacionalnog Paraolimpijskog komiteta, a svojim radom već je u nekoliko navrata inspirisala mnoge da otkriju svoj potencijal i ispričaju pozitivne priče uspjeha kroz projekte poput „Start Your Impossible“. Zaštita životne okoline Toyotin je imperativ zbog čega redovno vrše pošumljavanja, provodi „environmental izazove“ na globalnom nivou, a na tržištu nudi hibride, plug-in hibride, električna vozila i vozila pogonjena hidrogenom, koja iza sebe ostavljaju samo čisti vazduh i vodenu paru.

Datum objave: 15/05/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook