Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > E klasa > Bez hibrida i osmocilindraša

Mercedes E Klasa

Bez hibrida i osmocilindraša

Prema riječima čelnika kompanije nova E Klasa neće biti opremljena V8 agregatima, ali ni plug-in hibridnim sklopovima...

Kamila Brodner iz menadžmenta proizvoda kompanije AMG, tvrdi da je varijanta E53 najprikladnija za ovaj segment i da za „nabildanim“ modelom 63 jednostavno nema potrebe. Srebrnu liniju predstavlja AMG Dynamic Plus paket koji se po prvi put „provukao“ u šestocilindarski model, donoseći RACE sistem vožnje sa Drift Mode opcijom, sportski AMG upravljač i kočiona kliješta u crvenoj boji.

 

 

 

Takođe, u Coupe i kabriolet modele E Klase se neće ugrađivati plug-in hibridni pogonski sistemi, ali se kupci zato mogu opredjeliti za limuzinsku ili karavansku varijantu. Mercedes je svoju odluku potkrijepio riječima kako neće biti velike potražnje za elektrifikovanim modelima sa dvoje vrata, tako nema potrebe trošiti resurse na razvoj istih. Ovakve poteze ne treba smatrati Mercedesovim umanjivanjem važnosti na tržištu coupe i kabriolet modela.

 

 

 

Michael Kelz glavni inžinjer E Klase je izjavio kako će se kabriolet varijanta zadržati u ovoj klasi i u budućnosti, jer ona ima posebno mjesto u „srcu“ kompanije. On u svojoj izjavi uvjerava javnost kako će se u bliskoj budućnosti pojaviti još jedan kabriolet. Iz Mercedesa poručuju kako oni vjeruju da još uvijek postoji dovoljna potražnja za coupe modelima na tržištu, tako da uprkos aktuelnom „manijom“ za SUV modelima ovi elegantni karoserijski stilovi ostaju u proizvodnji.

 

 

 

Ovakva tvrdnja ima smisla kada se uzme u obzir da se trenutno radi na drugoj generaciji modela AMG GT, koji će dijeliti mnoštvo zajedničkih komponenti sa novim SL-om. Očekije se da će ova dva modela popuniti upražnjeno mjesto koje je ostalo nakon povlačenja iz ponude coupea i kabrioleta S Klase.

Datum objave: 28/05/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook