Naslovna > Automobili > BMW > Serija 4 > Biće napravljeno samo 1000 rivala Porsche-u 911 GT3

Novi BMW M4 CSL

Biće napravljeno samo 1000 rivala Porsche-u 911 GT3

Novi BMW M4 CSL fokusiran na stazu slavi 50. rođendan M divizije s više snage, lakšim dijelovima i ekstremnijom šasijom...

U ovoj godini svog 50. rođendana, BMW-ova M divizija otkriva nekoliko novih modela za proslavu, a najnoviji na dugoj listi je novi BMW M4 CSL. CSL je jača verzija svog M4 sportskog kupea, i nalazi se iznad M4 Competition kao rival modelima usmjerenim na stazu kao što je Porsche 911 GT3. Osiguravanje statusa najagresivnije ponude M odjeljenja je podešeni motor koji ispumpava još više snage, kao i neka podešavanja šasije i agresivno stilizovan body kit.

 

 

 


Ključ za fokus CSL-a je njegovo smanjenje težine. L u nazivu CSL-a označava laganu težinu, a ovaj novi model ima mnogo mjera za uštedu težine. Automobil teži 1.625 kg, što je 100 kg lakše od običnog M4, uz široku upotrebu karbonskih vlakana za panele karoserije čime se uštedi 21 kg. Krov od karbonskih vlakana sada već zaštitnog znaka M divizije karakteriše i kombinuje se sa haubom od karbonskih vlakana (1,2 kg lakša i naglašena izloženim delovima) i prtljažnikom (ušteda od 6,7 kg) da bi CSL-u dao agresivniji izgled.

 

 

 

 

Ovo je podržano dubljim prednjim branikom sa novim rasporedom rešetke koja ima samo jednu horizontalnu šipku, kao i uvećane pomoćne rešetke za poboljšanje hlađenja plus razdjelni elementi od karbonskih vlakana niže dolje ukrašeni CSL slovima. Standardno prilagođene lagane M karbonsko-keramičke kočnice, koje štede 14,3 kg u poređenju sa standardnim čeličnim predmetima, jedinstvene alu felne – 19 inča sprijeda i 20 inča pozadi – i različite opruge i amortizeri također su dio CSL paketa, i zajedno uštedjeti još 21 kg. Da bi se dodatno poboljšalo rukovanje, CSL ima aluminijski podupirač ispod haube, poboljšavajući strukturnu krutost.

 

 

 

Standardni M4-ov 3,0-litarski bi-turbo šestocilindarski motor razvija 543 KS - povećanje od 39 KS u odnosu na M4 Competition - dok obrtni moment ostaje isti na 650 Nm. Dodatna snaga dolazi od povećanog pritiska turbo pojačanja, sa 1,7 na 2,1 bar, uz remapiranu ECU, dok izduvni sistem sada ima prigušivač od titanijuma, koji štedi 4,3 kg. Motor je takođe montiran na šasiju pomoću čvršćih nosača motora za osjećaj „podsjećanja na trkački automobil“, prema BMW-u.

 

 

 

 

Ne postoji ručna opcija sa samo BMW-ovim osmostepenim automatskim mjenjačem. Za razliku od standardnog M4 Competitiona, nije u ponudi ni M xDrive sistem, tako da je CSL samo sa zadnjim pogonom, ali sa kontrolom proklizavanja i „ljepljivim“ gumama ubrzava od 0-100 km/h za 3,7 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 305 km/h.

 

Unutrašnjost ima središnju konzolu od karbonskih vlakana, koja štedi oko 4 kg. BMW je takođe ugradio par M karbonskih sjedišta, čime se uštedi 24 kg, dok je kompanija u potpunosti uklonila zadnja sjedišta automobila, uštedivši još 21 kg. Prelazak na ultra-laku zvučnu izolaciju uštedio je dodatnih 15 kg. Prilagodljivi amortizeri, upravljanje s promjenjivim omjerom i BMW-ov integrisani M kočioni sistem, svi su ugrađeni kao standardna oprema, a vješanja ima pad visine vožnje od 8 mm u odnosu na M4 Competition, snižavajući centar gravitacije automobila.

 

 

 

Amortizeri imaju pomoćne opruge i sprijeda i nazad, dok su gumene čahure zadnjeg ovjesa zamijenjene kuglastim zglobovima kako bi se poboljšala preciznost. Prednji kraj takođe ima negativniji nagib s obzirom na namjeravanu upotrebu CSL-a na stazi. Postavke vješanja se mogu elektronski podesiti sa tri dostupna načina rada: Comfort, Sport i Sport Plus. BMW je prenio svoju podesivu M postavku kontrole proklizavanja, koja se može uključiti u M Dynamic Mode; prvih pet je isto kao kod standardnog M4, dok je drugih pet od 10-stepenog sistema optimizovano za vuču u uslovima staze.

 

 

 

Ostala standardna oprema uključuje BMW-ova laserska svjetla, koja svijetle žutom, a ne bijelom kako bi prizvali duh GT trkaćih automobila, dok zadnja svjetla za CSL takođe imaju novi dizajn osvijetljen laserskim svjetlima. Biće napravljeno samo 1.000 M4 CSL-ova. 

Datum objave: 20/05/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook