Naslovna > Automobili > Ford > Fiesta > Bijeg od dosade
FOTO GALERIJA (3)

Predstavljamo - Ford Fiesta

Bijeg od dosade

Sedma generacija legendarne Fieste nameće se atraktivnim dizajnom, mladalačkim interijerom i najboljom aerodinamikom u klasi

Atraktivni koncept Verve, koji je premijerno prikazan u Frankfurtu krajem prošle godine u stvari je od glave do pete bio nova sedma generacija Ford Fieste. Može se očekivati da će ista „sudbina” zadesiti i konceptni Sedan Verve, te da će se polovinom godine, za kada je najavljena premijera komercijalnog modela, pojaviti, u, ako ne istom, onda jako sličnom obliku. Nova Fiesta izgledom se u potpunosti povinovala kućnom „kinetičkom dizajnu”, ali i najavila njegovu evoluciju, te „bijeg” od dosadašnjih oštrih ivica i strogih trouglastih formi, ka životnijim i oblijim formama. U konačnom zbiru može se zaključiti da je sedma generacija neusporedivo atraktivnija od prethodnice.

 

 

 

Suprotno očekivanjima, ali i utisku koji odaje, kako na slikama tako i u stvarnosti, nova Fiesta, zahvaljujući činjenici da je razvijena na istoj platformi kao sestrinska Mazda 2, u dužinu je narasla tek pola centimetra i sada mjeri 393 cm (ranije 292,5 cm). Širina  (168 cm) i visina (146 cm) su ostale nepromijenjene, ali je u skladu sa sve popularnijim downsizing trendom „mršavljenja” u prosjeku čitavih 50 kg lakša od modela iz 2002. godine.  Dinamičan dizajn vanjštine prati mladalačka i razigrana unutrašnjost, čiji dizajn potpisuje hrvatski dizajner Niko Vidaković, koji je novoj Fiesti podario razigranu centralnu konzolu sa rasporedom elemenata koji neodoljivo podsjeća na tipkovnicu mobilnog telefona. U kombinaciji sa brušenom kožom, obiljem imitacija od aluminijuma i boljom završnom obradom, koju garantuje proizvodnja u provjerenim pogonim u njemačkom Kölnu, nova Fiesta trebala bi nuditi do sada neviđen ugođaj u klasi, sa izraženim sportskim „štimungom”. Zbog toga i ne čudi najava da Ford planira njenu komercijalizaciju na sve zanimljivijem kineskim tržištu, ali i na domaćem terenu u Americi.

 

 

Posebna pažnja posvećena je poboljšanju udobnosti, voznim karakteristikama, izolaciji od buke i poboljšanju aerodinamike, o čemu govori podatak o rekordnom otporu zraka u klasi (0,27). Kada je riječ o motorizaciji, prvi modeli nove Fieste nudiće se sa tri benzinska motora, odnosno sa 1.2-litarskim (od 60 KS i 80 KS), 1.4- litarskim Duratecom od 90 KS i najjačim 1.8-litarskim sa 115 KS, te sa dva TDCi comoon-rail dizelaša od 1.4 (68KS) i 1.6 ccm sa (90 KS). 

Datum objave: 05/04/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook