Naslovna > Automobili > Citroen > Cxperience Concept > Biti drugačiji na Citroenov način
FOTO GALERIJA (16)

Koncept – Citroen Cxperience Concept

Biti drugačiji na Citroenov način

Od 2012. i gašenja C6 modela Citroen nema predstavnika u evropskoj luksuznoj klasi, u koju se za sada vraća samo futurističkim konceptom…

Citroenov Cxperience Concept u potpunosti je osmišljen u skladu s motom „Be Different, Feel Good“ ili „budi drugačiji, osjećaj se dobro“. Cxperience Concept potvrđuje Citroenovu želju da se vrati u klasu evropskih luksuznih limuzina, u kojoj ga nema od 2012. godine i povlačenja C6 modela. Koncept je „najnoviji proizvod programa Citroën Advanced Comfort, osmišljenog da putnicima pruži zadovoljstvo i udobnost“. Odlikuje ga jedinstven, futuristički dizajn, koji je osmišljen u dizajnerskom centru Vélizy, u blizini Pariza.

 

Dvolumenska karoserija bez „B“ stuba dugačka je 4,85 metara i kao takva pet cm kraća od nekadašnjeg C6 modela. Karakteristična je po takozvanoj „samoubilačkoj“ koncepciji nasuprotnog otvaranja vrata, koja omogućava jednostavniji pristup kabini i zadnjim sjedištima. Dinamičan karakter Cxperiencu sprijeda pruža upečatljiv svjetlosni sklop sa trostrukim LED svjetlima. Na sredini su prepoznatljivi hromirani „chevroni“, a u uglovima maske LED svjetla, u oštrom V obliku. U glatkom, aerodinamičnom prednjem braniku su aktivni usisnici vazduha, koji se po potrebi mogu otvarati i zatvarati. Na neobično oblikovanom zadnjem dijelu sa isturenim blatobranima u centru pažnje su trodimenzionalna laserska svjetla V oblika. Krov je panoramski, stakleni, a zadnje staklo konkavnog oblika. Retrovizor su zamijenile kamere. Enterijer sadrži kombinaciju prirodnih i vještačkih materijala. Ističu se oni obojeni u limun žutu nijansu.

 

Tu je i široki head-up displej sa „virtuelnim“ instrumentima, jednokraki upravljač inspirisan legendarnim DS-om i multimedija sa velikim na dodir osjetljivim ekranom. Sjedišta su obložena žutom tkaninom, a njihova poleđina je od svijetle orahovine. Cxperience je u pogonskom pogledu Plug-In hibrid, koji kombinuje osmobrzinski mjenjač, te benzinski (od 150 do 200 KS) i elektromotor (109 KS) zajedničke snage od 300 „konja“. Benzinac pogoni prednju, a elektromotor zadnju osovinu. Više detalja o Cxperience Concept i planovima za njegov razvoj biće poznati nakon sajma u Parizu.

 

Datum objave: 29/12/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook