Naslovna > Automobili > Nissan > Micra > Blaga restilizacija

Nissan Micra

Blaga restilizacija

Aktuelna generacija Nissanovog mališana dobila je određene estetske i pogonske promjene, pa tako dizelski 1,5-litarski agregat više nije u ponudi...

Već četiri godine je prošlo otkako je aktuelna peta generacija Micre debitovala u Parizu, a to je uglavnom vremenski period nakon kojeg je vrijeme za zatezanje bora i osvježavanje pogonskih jedinica. Upravo to su uradili u Nissanu kako bi njihov gradski adut ostao konkurentan još neko vrijeme prije svega na evropskom tržištu. Ažurirana Micra se na prvi pogled ne razlikuje znatno od aktuelnog modela, ali nekoliko vizualnih revizija joj daje zreliji izgled. Kako poručuju u Nissanu, reorganizovana je struktura nivoa opreme, pa je tako sada prisutan N-Sport paket koji se pridružio dosadašnjim Visia, Acenta i Tekna paketima. Na vrhu ponude je sada dostupan N-Design paket koji dodatno naglašava opcije personalizacije novog modela.

 

 

 


,,Sa osvježenim modelom za 2021. godinu usavršili smo sve ono što znamo da ljudi vole kod Micre, te im omogućili da pronađu idealan paket opreme i da na njega dodaju određene pojedinosti preme sopstvenom ukusu“, poručili su u Nissanu. Kada je aktuelni model prvi put predstavljen, bio je dostupan sa 1,5-litarskim dizelskim motorom iz Renaulta. Ovaj agregat je sada prošlost, te jedina dostupna pogonska opcija dolazi u vidu 1,0-litrenog trocilindraša, koji ispunjava najnovije evropske emisione standarde Euro 6D. Za sada nema konkretnih informacija o performansama ovog agregata, ali u Nissanu nagovještavaju idealnu vožnju, naročito u gradskim uslovima. U zavisnosti od odabranog paketa, osvježena Micra će biti opremljena brojnim standardnim ili opcionim sigurnosnim funkcijama. Među njima su pomoć pri kretanju na uzbrdici, prilagodljivi tempomat, asistent za duga svjetla, kočenje u slučaju nužde i dr.

Datum objave: 17/11/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook