Naslovna > Automobili > Hyundai > Santa Fe > Blago osvježenje

Hyundai Santa Fe

Blago osvježenje

U okviru redizajna Hyundai Santa Fe je blago umiven s vana i tehnološki osvježen iznutra …

Treća generacija Hyundaija Santa Fe predstavljena je 2013. godine. Na sajmu automobila u Frankfurtu predstavljena je njena blago redizajnirana verzija, koja će se u salonima širom Europe naći do kraja godine. Da su Korejci zadovoljni trenutnom prodajom i statusom koji Santa Fe uživa na europskom tržištu, sugerišu minimalne dizajnerske korekcije na novom modelu. Većina njih identična je onima koje smo imali priliku vidjeti početkom juna, kada je na domaćem korejskom tržištu Hyundai predstavio ovaj model. U odnosu na prethodnika, novi Santa Fe je dobio redizajnirane branike, sa drugačijim svjetlima za maglu i dnevnim LED diodama. U okviru redizajna drugačije je stilizovana i maska hladnjaka, koju sada krase potpuno ravne tri lamele. Podsjećamo da su kod prošlog modela ovi detalji imali proširene krajeve, sa blago upuštenom sredinom. Novo rješenje čini se elegantnijim i ljepšim. Na zadnjem dijelu najveće promjene su uočljive na braniku i svjetlima. Branik je dobio veću lakiranu površinu, a izmijenjena su i reflektujuća gabaritna svjetla. U drugačijem stilu je oblikovana i svijetla plastična oplata srednjeg dijela branika. Na spiksu promjena navedena je i ugranja nove antene, jer je takozvani „ajkulin rep“ na krovu zamijenio dosadašnju klasičnu štapnu antenu.

 

Minimlane promjene napravljene su i u enterijeru. Multimedijalni sistem je dobio veći ekran, a napravljen je i novi raspored komandi na centralnoj konzoli kako bi se pojednostavilo upravljanje najbitnijim sistemima. Paleta dostupnih materijala je osvježena novim dezenima. Uvedeni su i novi sistemi elektronske asistencije u vožnji. Izdvajamo sistem autonomnog kočenja, zatim sistem kontrole objekata u bočnom i u prostoru iza vozila prilikom kretanja unazad. Tu je i adaptivni tempomat, te sistem upozorenja na vozila u mrtvom uglu. Kako specifikacije motora dostupnih na europskom tržištu nisu objavljene, pretpostavlja se da su oni ostali isti. Podsjećamo da je model prije redizajna u Europi bio dostupan sa dva dizelska agregata 2.0 CRDi sa 150 KS i 383 Nm obrtnog momenta i 2.2 CRDi sa 200 KS i 421 Nm obrtnog momenta. Kupcima će kao i do sada biti dostupni modeli sa pogonom na prednje i sve točkove. U ponudi ostaju i dva šestostepena mjenjača ručne i automatske koncepcije.

 

HYUNDAI I20 ACTIVE

Off-road verzija i20

Novi Hyundaijev adut pokušaće se nametnuti ljubiteljima gradskih automobila sa dizajnerskim off-road karakterom. Nakon što je polovinom godine predstavljen u Indiji, Hyundai i20m Active osvanuo je i na Hyundaijevom štandu u Frankfurtu. Riječ je o off-road nadogradnji petovratne i20-ke koja će pokušati da konkuriše modelima poput Volkswagena Pola Cross ili Škode Fabije Scout. U odnosu na standardni hatchback model i20 Active ima 20 mm više vješanje i robustnu plastičnu zaštitu donjeg dijela karoserije. Tu su i robustni branici sa novom maskom hladnjaka, okruglim svjetlima za maglu naprijed i gabaritnim pozicijama pozadi. Krov je ukrašen aluminijumskim nosačima, zahvaljujući kojima se automobil čini višim od standardnih modela. Za pogon Active modela namijenjene su dvije verzije novog 1.0-litarskog turbo benzinac sa 100 i 120 KS.
 

Datum objave: 22/10/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook