Naslovna > Automobili > BMW > Serija 2 > BMW M2 Competition 2019 zvanični podaci
FOTO GALERIJA (32)

BMW M2 Competition 2019

BMW M2 Competition 2019 zvanični podaci

Podaci i fotografije za ovaj model su procurile na Internet prije nekog vremena, ali sada su tu potpuni zvanični podatci za ovaj izuzetni BMW M2 Competition. Kao što se moglo očekivati, ovaj model je pravi “snagator” u poređenju sa standarnom verzijom modela M2….

Ispod poklopca motora nalazi se još više snage, jer tu se sada nalazi trolitarski redni šestocilindrični biturbo agregat sa 405 KS i 550 Nm obrtnog momenta, što je 40 KS i 85 Nm više nego kod standardnog M2. Ovaj agrerat uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem omogućava modelu M2 Competition postizanje ubrzanja od nule do 100 km/h za 4,2 sekunde, a u ponudi je i opcionalni sedmostepeni mjenjač sa dvostrukim kvačilom koji to vrijeme skraćuje na četiri sekunde. Oba sistema transmisije su za 0,1 sekund brža od onih ugrađenih na standardni model M2. Maksimalna brzina ovog modela je limitirana na 250 km/h, a opcionalni M Driver paket povećava maksimalnu brzinu na 280 km/h, što je napredak u poređenju sa maksimalnih 270 km/h kod standardnog M2. Prema riječima stručnjaka iz BMW-a rashladni sistem je preuzet iz većeg i snažnijeg modela M4 Competition. Nova radilica od lakih legura i linijski raspoređeni cilindri omogućavaju postizanje maksimalnih 7600 obrtaja u minuti. Tu se nalaze i vizuelni dodatci u vidu nove rešetke maske sa povećanim otvorima za vazduh radi boljeg rashlađivanja agregata. M2 Competition je opremljen novim izduvnim sisztemom koji mu omogućava prepoznatljiv i uzbudljiv zvuk tokom vožnje. Četiri izduvne cijevi u crno hromiranoj nijansi imaju elektronski regulator koji se otvara i zatvara kako bi omogućio prigušeni ili bučniji zvuk, u zavisnosti od odabranog načina vožnje. Upravljački sistem je pretrpio brojna poboljšanja, tako da M2 Competition na prednjoj strani  ima ugrađenu balans šipku od armaturnih ugljeničnih vlakana kao kod modela M3/M4, koja je teška samo 1,5 kg radi preciznijeg upravljanja. Ugrađene su  takođe i aluminijumske osovine kao i kod jačih M3/M4 modela, kruti zadnji okvir kao i aluminijumske upravljačke komponente na osovini.

 

 

 

Sve ovo je upareno sa elektromehaničkim servo upravljačem. Active M diferencijal se prilagođava efekat zaključavanja na osnovu date situacije u vožnji, tako da električni motor može potpuno zaključati diferencijal za samo 150 milisekundi. Kontola stabilnosti je takođe reprogramirana specijalno za M2 Competition, i kao ostali modeli iz M serije posjeduje izvrsni M Dynamic Mode koji umogućava izvrsne “umjerene i kontolisane driftove”. Vjerovatno najbitnija promjena u unutrašnosti ovog modela je dodavanje M1 i M2 tastera na upravljaču. Kao i na M4 Competition ovi tasteri omogućavaju vozaču da jednostavno prebaci željeni stil vožnje. U kabini su takođe i M Sport sjedišta proivena sa plavim ili narandžastim šavovima i upečatljivo crveno start/stop dugme. M2 logo se nalazi na sjedištima koja imaju mogućnost osvjetljavanja noću. U strandardnu opremu se ubrajaju i parking senzori, sistem upozorenja na mogućnost sudara, navigacija i asistencija za vožnju u saobraćajnoj traci. Tu se takođe nalazi i upozorenje na ograničenje brzine, koju je veoma lako prekoračiti u automobilu kao što je M2 Competition. BMW M2 Competition bi prema riječima kompanije trebao biti dostupan na tržištu ovog ljeta. Takođe treba naglasiti kako BMW namjerava da ovaj model bude zamjena za aktuelni standardni M2, umjesto da M2 Competition bude nadogradnja na postojeći standardni model M2. Sudeći prema navedenim poboljšanjima i nadogradnjama ovaj BMW će itekako biti privlačan i poželjan….

Datum objave: 18/04/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook