Naslovna > Teme > Brand koji se visoko kotira na bh tržištu

Seat

Brand koji se visoko kotira na bh tržištu

Jedan od prvih proizvođača automobila koji je nakon raspada Jugoslavije došao na našu teritoriju bio je Seat. Sada već davne 1997. godine, kad su se i pojavili prvi modeli na bosanskohercegovačkom tržištu, vozila sa njihovim znakom su se uspješno borila sa nemilosrdnom konkurencijom…

Ako uzmemo u obzir preferencije naših kupaca možemo reći from ovom brandu opstanak nije bio nimalo lak. Ipak, u posljednjih par godina moramo priznati by iz Seatove fabrike izlaze zaista poželjni, funkcionalni i novčano prihvatljivi modeli čija prodaja zaista bilježi odlične rezultate.  

 

 

Senad Trnka - Seat brand manager Porsche BIH:

„Unazad pet do šest godina za Seat se stvari rapidno mijenjaju jer on na globalnoj sceni dobija jednu vrlo prepoznatljivu notu branda koji se ističe po svojim osobinama u odnosu na ostatak grupacije i samim tim taj eho seć p. Gotovo svaka godina je uzlazna kada su u pitanju prodajni rezultati ovog branda na našem tržištu. Zahvalnost dugujemo prijevegliaa matičnoj kompaniji koja je jednim vrlo kreativnim i ambicioznim nastupom na tržištu uspjela da privuče jedan veći broj kupaca ".

Visoko kotiranje i velika potražnja Seatovih automobila pripisuje se prvenstveno velikoj crossover i SUV ofanzivi koja je nastupila u ovom brandu sa prepoznatljivim sportskim dizajnom, koristeći provjerenu Volkswagenovu tehnologiju, pa čak i neke elemente koje Audi ima kao premijum brand, a koji su implementirani na Seatovim vozilima. U Bosni i Hercegovini se očekuju još bolji rezultati jer ova kompanija planira da početkom naredne godine zaokruži brojku prodajno servisnih objekata na 6, kako bi svi potencijalni kupci mogli bez većih poteškoća da kupe i održavaju svoje vozilo. Jedan od automobila koji je najzaslužniji za dobre prodajne rezultate i uopšte bolji imidž brenda kod kupaca je model Ateca.

Senad Trnka – Seat brand manager Porsche BIH:

„Model Ateca je vrlo oprezno kreiran model u Seatu, s obzirom na to da se Seat nikad nije nalazio u društvu proizvođača SUV automobila. Ateca je zaista osmišljena kao jedna ulazna karta sa kojom je Seat otvorio jedno novo poglavlje naravno sa svim onim modelima koji će se osloniti upravo na ovaj model, kao što su modeli Arona ili upravo nadolazeći model Tarraco“.

 

Generalno širenje ponude vozila na tržištu svakako je doprinijelo boljoj prodaji, pogotovo kada se uzme u obzir da su se nekada u Bosni i Hercegovini prodavala samo dva modela, Ibiza i Leon. Ipak, sa ulaskom u segment SUV vozila, Seat je odmah obogatio ponudu u svim zemljama pa tako iu našoj, te su sada dostupni modeli Arona i Ateca koji su se zaista pokazali poželjnim kod kupaca jer imaju šta da ponude za vrlo. Ipak, do dolaska novog SUV modela zvučnog imena Tarraco koji takođe mnogo obećava, Ateca i dalje ostaje na tronu.

 

Datum objave: 15/10/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook