Naslovna > Teme > Brand MINI vrjedniji od Ferrarija

MINI

Brand MINI vrjedniji od Ferrarija

Prema posljednjim ekonomskim analizama brand MINI je vrjedniji od Ferrarija

Posljednje analize ekonomskih stručnjaka pokazale su da kultni automobilski brand MINI trenutno vrijedi pet milijardi američkih dolara čime zauzima 87. mjesto na tabeli najuspješnijih svjetskih marki.
Kompanija Interbrand, koja je radila detaljnu analizu, utvrdila je da se MINI sa tačnom vrijednošću od 5,11 milijardi američkih dolara nalazi ispred talijanskog Ferrarija čija je trenutna vrijednost procijenjena na 4,87 milijardi dolara.

 


Prilikom  pravljena tabele u obzir su uzeti svi bitni parametri – od rasta prodaje pa do zadovoljstva kupaca. MINI za Land Roverom zaostaje ''svega'' milijardu dolara što se u nekoj bliskoj budućnosti može brzo nadoknaditi.
Ipak treba reći da je Toyotina vrijednost procijenjena na 50,29 milijardi američkih dolara dok su Mercedes-Benz i BMW sa 40 milijardi dolara ravnopravni...

Datum objave: 25/09/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook