Naslovna > Automobili > Hyundai > Genesis > Brend sa luksuzom u krvi
FOTO GALERIJA (9)

Predstavljamo - Hyundai Genesis

Brend sa luksuzom u krvi

Prestižnim modelom Genesis Hyundai namjerava da se uvuče pod kožu bogatih domaćih kupaca, ali i onih u Kini i Sjevernoj Americi, koji traže atraktivnu alternativu evropskim i američkim predstavnicima premium klase

Većina vodećih dalekoistočnih proizvođača danas u svom proizvodnom programu pored komercijalnih, visokoserijskih modela ima i automobile luksuznog podbrenda, koji kao takav predstavlja oličenje tehnološkog napretka i krajnjih dostignuća konkretne auto-industrije. Toyota je u ovom segmentu poznata po Lexusu, Honda po Acuri, a Nissan po Infinitiju. Ekskluzivnom japanskom trolistu početkom godine priključio se i korejski Hyundai, predstavivši premium model Genesis, čije je modelsko ime ujedno i ime novog podbrenda sa kojim Korejci prvenstveno žele da su uvuku pod kožu bogatih domaćih, ali i kupaca u Kini i Sjevernoj Americi, koji će prvi imati priliku da isprobaju ovaj model. U međuvremenu, očekuje se da Hyundaijevi čelnici odluče da li će i kada njihova statusna limuzina kročiti na evropsko tržište.

 

 

 

 

 

Odabirom imena Genesis, odnosno predstavljanjem istoimenog brenda, koji je za ovu priliku dobio i jedinstveni logotip (za tržišta Kine i Koreje), šestougaoni crni štit uokviren krilima, Hyundai je podvukao crtu i ogradio se od dosadašnjih superluksuznih modela, kao što je petmetarska limuzina XG (Equusa/Contennial) ili nešto manji Grandeur, koji nisu ostvarili očekivane rezultate na svjetskom tržištu. Iako dizajn nikada nije bio najvažniji adut statusnih limuzina, Hyundai Genesis po ovom pitanju nimalo ne zaostaje za konkurencijom. Valovite linije elegantne karoserije najviše podsjećaju na Toyotine Lexuse, posebno na najprestižniji LS 600, čija se dizajnerska rješenja ogledaju u mnogim detaljima Genesisove karoserije, a najočiglednija su na hromiranoj lajsni koja ukrašava donju ivicu vrata. Ruku na srce, treba reći da, iako su inspiraciju potražili u komšiluku, Hyundaijevi dizajneri nisu “kopirali”, već veoma uspješno razradili neka dosadašnja dizajnerska rješenja, pa Genesis iz svih uglova izgleda skladno i lijepo, ali i dovoljno prepoznatljivo. Posebno upečatljiv je prednji kraj sa velikim kosim farovima i originalnom trapezoidnom hromiranom maskom, sa tri poprečne letvice u obliku galebovih krila, koja asociraju na cestovnu nesputanost i velike mogućnosti korejske krstarice.


 

Uzimajući u obzir da je osnovna referenca za poređenje u petogodišnjem razvoju Genesisa bila BMW-ova serija 5, od Hyundaijeve limuzine treba očekivati samo vrhunska vozna svojstva i udobnost, šta donekle potvrđuje i podatak da je torziona otpornost karoserije za 14% bolja nego kod bavarskog konkurenta. Korak naprijed svakako je i novorazvijeni zadnji pogon te vješanje sa uporištem u pet tačaka, te niz tehničkih inovacija, poput adaptive cruise control, adaptive headlamps, Bluetooth tehnologije i navigacije razvijene po uzoru na BMW-ov i-Drive .

 

 

Kao i ostali ekskluzivni modeli, Hyundai Genesis u unutrašnjosti nudi obilje luksuznih dodataka, poput najfinije kože, hroma, imitacije drveta i savremene elektronike, čiji je osnovni zadatak da ugođaj u vožnji podigne na najviši nivo. Jedan od najekskluzivnijih detalja svakako je i Harman/Becker Lexicon Audio System sa 17 zvučnika i ukupnom snagom od nevjerovatnih 5280 W, koji se do sada mogao naći samo u superprestižnom Rolls-Royce Phantomu. Harmonija i mir koji dominiraju vanjštinom preneseni su i na unutrašnjost, koja “odsječenim” dizajnom središnjeg grebena neodoljivo podsjeća na Mercedes-Benzovu S-klasu. Dozu visokog luksuza naglašavaju i kožne presvlake sjedišta, ali i dijelovi komandne ploče čije filigranski prošivene ivice upućuju na visok kvalitet završne obrade.

 

 

Kako i dolikuje reprezentativnom modelu, Genesis je dobio novi 4.6-litarski Hyundaijev Tau V8 motor sa 375 KS i automatski mjenjač sa šest stepeni prenosa. Osim njega u ponudi će se naći i uglađeni V6 Lambda benzinci od 3.3 i 3.8 litara sa 266 odnosno 306 KS. Svi motori nude vrhunske performanse, a pravi biser je najsnažniji 4.6-litarski agregat, sa kojim Genesis do 100 km/h stiže za manje od šest sekundi. Osnovna riječ na kojoj Hyundai zasniva reklamnu kampanju za model Genesis je „savršenstvo” i ona podrazumijeva najviši nivo kvaliteta i usluge koji kupci u ovom trenutku mogu dobiti kupujući neki model ovog korejskog proizvođača. 

Datum objave: 27/02/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook