Naslovna > Automobili > Maserati > Ghibli > Broj manji Quattroporte

Maserati Ghibli

Broj manji Quattroporte

Maserati je predstavljanjem potpuno nove limuzine ojačao konkurenciju premijum proizvođačima i jasno im stavio do znanja da želi njihove kupce...

Nakon šeste generacije reprezentativne limuzine Quattroporte, koja se popela stepenicu više, a sa dužinom od 5,26 metara, nametnula kao konkurencija elitnim poslovnim limuzinama, poput Mercedesa S klase, Audija A8 i BMW-a 7, Maserati je na Sajmu automobila u Šangaju predstavioi broj manji model Ghibli. Luksuzna trodijelna limuzina, koja prednjim dijelom neodoljivo podsjeća na Gran Turismo model, na evropskom tržištu će koplja ukrstiti sa BMW-om 5, Mercedesom E klase i Audijem A6.

 

U Maseratiju tvrde da je riječ o potpuno novom automobilu, razvijenom na novoj platformi, sa mnoštvom naprednih konstrukcijskih i tehnoloških rješenja, čija jedinstvena fuzija bi mu trebala donijeti značajnu prednost nad konkurentima.

 

 

 

 

Probrani materijali

 

 

Kako i dolikuje čistokrvnoj limuzini sa Maseratijevim trozupcem na maski hladnjaka, i Ghibli u kabini donosi samo probrane materijale, najsavremeniju multimediju i vrhunsku završnu obradu. Mnoštvo detalja poput upravljača, instrumenata, komandi klimatizacije, ručice mjenjača... preuzeti su iz reprezentativnog Quattroportea, pa je realno očekivati da će i ugođaj u vožnji biti na istom, ako ne i na višem nivou.

 

Zbog manje mase i dimenzija, dinamika vožnje bi kod Ghiblija trebala biti na višem nivou. Maseratijev sportski duh biže snažan mamac za kupce, koji od italijanskih limuzina, osim jedinstvenog dizajnerskog stila, očekuju i vrhunske vozne osobine.

 

Za primarni pogon Ghiblija namijenjen je 3.0 V6 turbobenzinac, koji je uparen sa osmostepenim automatskim mjenjačem. Ova kombinacija poznata je iz aktuelnog Quattroportea, u kojem V6 turbobenzinac razvija 410 KS i 550 Nm. Druga, puno zanimljivija, pogonska opcija je dizelski 3.0 V6 agregat, sa kojim se Ghibli promoviše kao prvi Maseratijev model u istoriji kompanije, koji za pogon koristi dizel agregat.

 

Kod serijskih modela Ghiblija pogonski potencijal će se prenositi na zadnje točkove, dok će kao opcija biti ponu|en Q4 pogon na sve točkove, koji je svoju premijeru imao u Quattroporteu.Koliko su velika očekivanja

 

Italijana kada je riječ o ovom automobilu, najbolje pokazuje ambiciozan plan, koji predvi|a godišnju prodaju od 50.000 jedinica do 2015. godine.

 

 

Datum objave: 05/07/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook