Naslovna > Automobili > Porsche > 911 > Brutalno brz i sportski uzbudljiv
FOTO GALERIJA (8)

Porsche 911 Turbo S

Brutalno brz i sportski uzbudljiv

Sa 650 KS Porsche 911 Turbo S najmoćniji je model iz serije 992, koji od 0 do 100 km/h ubrzava za nevjerovatnih 2,7 sekundi...

Njemački proizvođač bacio je po ko zna koji put rukavice u lice konkurenciji, pokazavši trenutne krajnje domete novog 911 Turbo S modela. Njegova sedma generacija je čak 70 KS snažnija od prethodne, koja je raspolagala sa takođe impresivnih 580 KS. Prva vizuelna razlika između standardne i Turbo S 911-ke ogleda se u većoj širini. Na prednjoj osovini to se ogleda u dodatnih 45, a na zadnjoj 20 milimetara.

 

 

U najširem dijelu 911 Turbo S sada mjeri čak 1,90 metara. Sa širinom karoserije proširen je i trag točkova, na prednoj osovini za 42, a na zadnjoj za 10 mm. Turbo model dolazi sa različitim točkovima. Prednji su 20-inčni i na njih su montirani pneumatici dimenzija 255/35 a zadnji 21-inčni (315/3). Karbon-keramički diskovi su ogromnih dimenzija sa obimom od čak 420 mm na prednjoj osovini i destoklipnim kočionim kliještima. Pozadi su nešto manji 390 mm diskovi, sa četveroklipnim čeljustima. PASM sistem aktivnog vješanja je u serijskoj opremi, dok se opciono nudi 10 mm niže sportsko vješanje. I aerodinamika ima epitet aktivno prilagodljivog faktora zahvaljujući podesivom položaju prednjeg splitera i zadnjeg spojlera. Enterijer Torbo S modela se od ostalih uglavnom izdvaja po bogatijoj standardnoj opremi, a veoma lijep i originalan detalj predstavlja klasični analogni obrtomjer u sredini instrument table. Specifični su i GT sportski upravljač, karbonske dekoracije, kožne presvlake, Bose ozvučenje i Sport Chrono paket. Poseban dizajn odlikuju i kožne presvlake sjedišta, za koja Porsche ističe da su sportski udobna i pogodna za svakodnevnu vožnju. Novi model kupcima će biti dostupan već od aprila po cijeni od 216 396 eura, koliko Porsche traži za kupe, odnosno 229.962 eura koliko treba izdvojiti za kabriolet. Naknadno će Porsche ponuditi i „slabije“ verzije Turbo modela sa startnim cijenama od 190, odnosno 205.000 eura, koliko će trebati izdvojiti za kupe i kabriolet.

 

 

POGON

Za pogon najjačeg 911 modela današnjice zadužen je 3,8-litarski bokser motor koji iz šest cilindara zahvaljujući većem turbopunjaču promjenjive geometrije oslobađa čak 650 KS. Najveći obrtni momenat iznosi 800 Nm i dostupan je u rasponu od 2.500 do 4.000 obrtaja. Za prenos snage zadužena je kombinacija PDK osmostepenog automatskog mjenjača i 4x4 pogona. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 2,7 sekundi, što je 0,2 sekunde brže nego kod prethodnika, dok je najveća brzina 330 km/h.

Datum objave: 19/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook