Kad se progovori muško dijete, prva riječ koju kaže je mama ili tata. Kad poodraste, sanja da postane pilot i da jednog dana vozi automobil. Ali ne bilo kakav automobil. Kad se već osmostali i upiše fakultet, vidi da su snovi o pilotiranju iluzija i neostvareni san, ali i dalje sanja o jednom automobilu, o Ferrariju. Kažu da snovi najviše vrijede tek kad s nama osijede i ostare. Iako nas većina zna da ga nikad nećemo provozati, a kamoli posjedovati, sanjaćemo o njemu do kraja života. Californija je ime novog modela slavnog italijanskog proizvođača. Reinklarnacija modela 250GT iz 1957. godine predstavlja revoluciju u tehničkom smislu za Ferrari. Umjesto tradicionalnog motora sa 12 cilindara, Californiu pokreće osmocilindraš smješten naprijed.
Donedavno je ovaj motor ugrađivan samo u modele sa motorom smještenim iza vozača. Takođe, ovo je prvi Ferrari sa direktnim ubrizgavanjem goriva, prvi sa dvostrukim kvačilom i prvi sa „Hardtop“ sklopivim krovom. „Ovaj Coupe-Cabrio je pravi istinski Ferrari“, riječi su Luce di Montezemola, prvog čovjeka rukovodstva slavnog italijanskog proizvođača. Snažan, moćan, brz, Italijani su prosto oduševljeni novim modelom. A kako i ne bi bili kad je pored toga što je savršen, unaprijed rasprodat za naredne dvije godine. Moderan dizajn oplemenjen diskretnim retro detaljima obradovaće istinske poznavaoce i ljubitelje Ferraria. Za vjetar u kosi zadužen je dvodjelni električni sklopivi krov, koji će ovaj sportski kupe za 14 sekundi pretvoriti u „Latino lovera“. Bez brige i tada će imati mjesta u gepeku (260 l) za golf torbu ili garderobu kupljenu u cjelodnevnom šopingu.
Unutrašnjost prestavlja spoj modernog i funkcionalnog sa upotebom vrhunskih materijala i visokim nivoom završne obrade, što je uvijek i bio zaštitni znak ovog italijanskog proizvođača. Ipak pravi dragulj predstavlja pogonska jedinica ovog 4,56 m dugog Ferraria. Radi se o 4.3-litrenom motoru sa 460 konja pri 7.500 o/min, koji je u stanju da sprint do stotke izvedem za manje od četiri sekunde. Sve ovo je praćeno gromoglasnim horom V8 motora, koji posustaje tek kada kazaljka poljubi podiok od 310 km/h. Za prenos snage zadužen je sedmostepeni DSG mjenjač potpomognut F1-Trac sistemom protiv proklizavanja. Da bi se ova „Bella Machina“ sigurno zaustavila, zaduženi su Brembo keramički kočioni diskovi, koji korijene vuku iz moto-sporta. Generalno gledano, California objedinjuje karakteristike sportskog, luksuznog i automobila za svakodnevnu upotrebu.