Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Carevo šesto ruho
FOTO GALERIJA (12)

Novitet - Volkswagen Golf VI

Carevo šesto ruho

Dugoočekivana šesta generacija najpoznatijeg automobila današnjice, pored blago dotjeranog dizajna, donosi savremenu tehnologiju i visok kvalitet, kojim će pokušati da opravda reputaciju kralja kompaktne klase

Mjeseci i mjeseci željnog isčekivanja konačno su za nama. Kralj kompaktne klase i jedan od najpopularnijih automobila u protekle tri decenije pokazao je svoje šesto lice.
Iako je njegova zvanična prezentacija najavljena za ovogodišnji sajam automobila u Parizu, u javnost su puno prije sajamskih premijera procurile prve informacije i fotografije u vezi sa novom, šestom generacijom Volkswagen Golfa, koji će pokušati privući novi val kupaca, kojima je Golf V sve manje primamljiv. Po tradiciji Volkswagenovog procesa evolucije „šestica“ u dizajnerskom pogledu predstavlja tek blago dotjerani Golf V, sa nadasve prepoznatljivim oblikom, bez radikalnih izmjena, ali sa dovoljno atraktivnih detalja, koji ga čine najsportskijim Golfom do sada. To se prije svega odnosi na prednji dio, izveden po uzoru na Scirocco, te zadnji, koji dvostrukim okruglim svjetlima koketira sa „zadnjicama“ Touarega i Passata CC. Prepoznatljivi elementi poput visokih bokova, malih staklenih površina i debelog C nosača, ostali su netaknuti.

 

 

 

Jednostavna i funkcionalna unutrašnjost je također potpuno osvježena uz dozu više klase, te sa novim oblikom centralne konzole, instrument table i upravljača. Pet paketa opreme i specijalni dizajnerski paketi zadovoljit će i najprobirljivije. Osim toga u ponudi će biti i mnoštvo hi-tech opreme poput Bluetooth konekcije, satelitske navigacije, digitalnog radio-uređaja, te MP3 playera, a sve s ciljem privlačenja mlađih kategorija kupaca. Da bi se smanjili troškovi proizvodnje, nova šestica, zapravo dijeli platformu sa aktuelnim modelom, zbog čega ne treba očekivati ništa veću ponudu prostora. Poput prethodnika i „šestica“ će se nuditi u verziji sa tri i pet vrata, zatim kao GTI, dok se kasnije očekuju karavanska i kabriolet verzija, te povišena Plus verzija. 

 

 

Ponuda agregata započinje osnovnim 1.4-litarskim benzincem sa 80 i 1.6-litarskim sa 102 KS, nastavlja sa 1.4-litarskim TSI benzincem sa 122 i 160 KS, a najavljen je i 1.2-litarski turbo benzinac sa 85 KS i 105 KS. Vrh ponude činit će 2.0-litarski TSI benzinac u verziji sa 200, 240 i 270 KS. Ponuda dizelaša zasad uključuje samo 2.0-litarsku common rail jedinicu sa 110 i 140, a nešto kasnije dolaze verzije sa 170 i 200 KS, kao i novi 1.6-litarski dizelaš sa 90  i 105 KS. Novost će biti i 1.2-litarski TDI sa 75 KS. Nisu zaboravljanje niti Blue Motion i Twin Drive hibridne verzije.

 

GOLFOV ISTORIJSKI PUT
U 34 godina postojanja rodonačelnik kompaktne klase preživio je brojne dizajnerske i tehničke trendove, a svaka generacija imala je ono nešto zbog čega je ovaj automobil godinama referenca za stvaranje uspješnog porodičnog vozila. Golf gotovo nikada nije silazio sa vrha prodajne liste, naročito na domaćem njemačkom tržištu, gdje godišnje pronađe oko 250.000 novih vlasnika. Na globalnom nivou, Golf je dosad prodan u više od 26 miliona primjeraka, što je drugi najbolji rezultat u istoriji automobilizma (prva je Toyota Corolla sa 34 miliona jedinica).

 

 

Osim toga, uz DSG mjenjače sa šest i sedam stepeni prenosa, očekuje se ukupno smanjenje potrošnje za oko 28%, dok bi sve dizelske verzije trebale serijski dobiti filter čestica. Količina elektronskih sistema za sigurnost, poput adaptivnih kočnica, radarskog cruise controla ili automatskog parkiranja nesumnjivo će biti na visokom nivou. Novi Golf VI na tržište stiže u oktobru po osnovnoj cijeni od oko 16.500 eura, što je za oko 200 eura skuplje od aktuelnog modela. Ako je suditi na osnovu uspjeha prethodnih generacija i interesovanja koje pobuđuje dolazak šeste generacije, ova razlika neće biti ni primijećena od strane kupaca. 

Datum objave: 02/10/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook