Naslovna > Vijesti > Čehinja sa ubjedljivim dizajnom

Škoda Fabia u BiH

Čehinja sa ubjedljivim dizajnom

Mada nema tako jak imidž kao bratski Volkswagen Polo, Fabia se može pohvaliti činjenicom da sa njemačkim rođakom dijeli platformu, pogonske agregate i većinu mehaničkih komponenti ...

Iako između ova dva modela ima i jasnih razlika, njihova bliska srodnost do sada se pokazala kao svojevrsna blagodat za kompaktnu „Čehinju“, kojoj je u drugoj generaciji nedostajao tek malo ubjedljiviji dizajn, pa da bude rame uz rame sa Polom. Sada je i ta „nepravda“ čini se ispravljena. Nova Fabia obučena je u stilu aktuelne Octavije i Rapida. To ozbiljno i jednostavno odijelo ne predstavlja posljednji krik mode, ali djeluje tenkovski otporno na uticaj zuba vremena. Volkswagenova stara dizajnerska škola, koju u Škodin „kalup“ od 2007. godine pretapa Jozef Kaban i u slučaju Fabije III svoj kvalitet ne pokazuje na prvi pogled.

 

Nove dimenzije

Najznačajnije gabaritne promjene odnose se na 9 cm veću širinu i 3 cm nižu visinu (8 mm je kraća dužina). Tačnije, sa širinom od 1,73 i visinom od 1,46 metara, nova Fabia je toliko drugačija od svoje prethodnice da je razlika vidljiva golim okom. Sada je to puno skladniji automobil, koji ima i “glavu i rep”. Ispod lima se nalazi Volkswagenova PQ26 platforma, koja je premijeru imala početkom godine sa redizajniranim Polom. Osim veće krutosti karoserije, nova platforma je omogućila i 65 kilograma manju prosječnu težinu, što će direktno uticati na nižu potrošnju goriva, ali i bolje performanse, kako početnih, tako i najjačih modela.

 

Poznate cijene

Pogonska gama sastoji se od sedam Euro 6 agregata, četiri benzinska i tri dizelska. Petostepeni ručni mjenjač je standard, a kao opcija se nudi i šestostepena DSG automatika. U Škodi navode da je efikasnost nove pogonske game za 17% bolja u odnosu na prethodnu generaciju, odnosno da najefikasniji pogonski agregat sada emituje samo 82 g/km CO2. Podsjećamo da je u prethodnoj generaciji ekološki orjentisani GreenLine model sa 1.2 TDI agregatom ostvarivao emisiju od 89 grama CO2 po kilometru. Iako još nije doživjela zvaničnu premijeru u našoj zemlji, cijene za novu Fabiju su poznate. Tako ulazni model sa 1.0 MPI agregatom i Active paketom opreme košta 18.786 KM. Najjeftinija opcija sa 1.2 TSI agregatom košta 20.636 KM, dok Fabija III sa 1.6 MPI agregatom i početnim paketom opreme košta 21.321 KM. Zanimljivo je da sa Active paketom opreme nije moguće kombinovati dizelski agregat, koji je dostupan tek sa srednjim paketom opreme kao 1.4 TDI, a za tako opremljenu Fabiju potrebno je izdvojiti 28.499 KM. Najskuplja opcija kombinuje Style paket, 1.4 TDI agregat i DSG mjenjač za što treba izdvojiti 33.271 KM. Poznate su cijene i za Combi izvedbu, koje su za oko hiljadu KM veće u odnosu na hatchback.

Datum objave: 23/02/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook