Naslovna > Automobili > Dacia > Jogger > Četvrti stub proizvodne strategije brenda

Dacia Jogger

Četvrti stub proizvodne strategije brenda

Nakon predstavljanja potpuno električnog malog gradskog automobila Spring, kompakta Sandero Stepway i SUV-a Duster, Dacia je odlučila da osvježi svoj porodični model i opremi ga sa sedam sjedišta. Predstavljanje Dacia Joggera je dio strategije obnove ponude brenda, a do 2025. godine bi trebalo da budu predstavljena još dva modela...

Ovaj svestrani porodični automobil ispunjava sva očekivanja s obzirom da spaja dužinu karavana, prostranost monovolumena i izgled SUV-a. Zapravo, on je klasa za sebe. Jogger, kao punokrvni član porodice Dacia, nudi najbolji odnos cijene, prostranosti i svestranosti. Sa imenom koje asocira na sport, prirodu i pozitivnu energiju, Dacia Jogger nastavlja da promoviše novi identitet brenda. Kratko i međunarodno, Jogger,ovo ime simbolizuje njegovu izdržljivost i svestranost upotrebe. Dacia Jogger je savršeni životni saputnik za porodice koje vole izlete u prirodi i avanture.

 

 

 

 

 


Model će prvobitno biti dostupan sa dvije verzije motora: sa potpuno novim benzinskim motorom TCe 110 i benzinsko-plinskim motorom TCe 100 ECO-G. Dacia je jedini proizvođač koji sve svoje modele nudi sa benzinskim i dvogorivnim motorom ECO-G,a 2023. će ponudu proširiti i hibridnom tehnologijom. Dacia Joggerće biti najpristupačniji hibridni model sa sedam sjedišta na tržištu! Narudžbine se primaju od novembra 2021. u 30 zemalja (prvenstveno u Evropi, ali i u Turskoj, Izraelu a zatim i u Maroku). Dacia Jogger stiže u prodaju u svim državama u ferbuaru 2022. Prednji profil novog modela se ističe širokom i prepoznatljivom maskom, snažnim blatobranima koji guraju točkove prema uglovima karoserije i isklesanom vodoravnom poklopcu motora. Točkovi postavljeni u ravni sa blatobranima i zadnji spojler su zaslužni za dinamičan izgled, dok vertikalna zadnja svjetla doprinose širem utisku prtljažnika, istovremeno naglašavajući zadnje blatobrane zbog čega automobil djeluje stabilno i uravnoteženo. Dacia Jogger pustolovan izgled duguje krovnim nosačima, izraženim lukovima blatobrana i visokom razmaku od tla (200 mm kada je vozilo neopterećeno) zahvaljujući čemu je spreman da pokori bilo koji teren. Opremljena je velikim točkovima (660 mm) i gumama visokog profila zbog kojih deluje robusno. Veliki međuosovinski razmak (2,9 m), prostor za glavu od 912 mm i vertikalni zadnji kraj (vertikalna zadnja svjetla, izuzetno širok poklopac prtljažnika i niski utovarni prag) zaslužni su za obilje putničkog i prtljažnog prostora. Povećana dužina zadnjih vrata i linije bočnih prozora (40 mm) olakšavaju pristup i boravak nazadnjim sjedištima. Sa dužinom od 4,55 m, Dacia Jogger je najduži model u ponudi brenda. Njegove dimenzije su odgovor na zehtjeve porodica koje traže svestrano vozilo za svakodnevnu upotrebu.   Prednja i zadnja svjetla odražavaju Dacijin svjetlosni potpis u obliku slova Y, pri čemu su prednja dnevna i kratka svjetla izvedena u LED tehnologiji. Osim što smanjuju potrošnju, LED svjetla garantuju snažnije osvetljenje i bolju vidljivost danju i noću. Neke verzije Dacia Jogger će biti opremljene modularnim i lako prilagodljivim krovnim nosačima. S obzirom da su prilagođeni najrazličitijim vrstama putovanja (pa i onima koje uopšte ne očekujete) na njima možete da prenesete teret do 80 kg (bicikle, skije, krovnikofer itd.). Ovaj inovativni sistem je u potpunosti usklađen sa načelima brenda: pametan je, praktičan, jednostavan i ekonomičan. Točkovi u ravni sa blatobranima, uokvireni snažnim lukovima, opremljeni su poklopcima točkova Flexwheel elegantnog dizajna sa perforacijama. Kupcima su na raspolaganju i naplaci sa dijamantskom obradom površine. Ručice vrata se odlikuju uglađenim i ergonomičnim dizajnom. Dugme za otvaranje motorizovanog poklopca prtljažnika je na praktičan i elegantan način ugrađen u njegov donji dio. Od drugog nivoa opreme čitavom širinom komandne table se proteže tekstilna traka što povećava utisak prostranosti kabine. Instrument tabla i ekran multimedijalnog sistema, su smješteni iznad trake, dok su lako dostupne komande (klima-uređaj, sistemi za pomoć u vožnji) smještene ispod nje. Isti tekstilni umetci krase i naslone za ruke na prednjim vratima.  Neke verzije su opremljene sklopivim stočićima i držačima za čaše za putnike u drugom redu. Stočići se mogu produžiti do 70 mm kako bi odgovarali potrebama svih putnika. Drugi red je opremljen i sa dva ISOFIX pričvrsnim tačkama za dečija sjedišta. Putnici u trećem redu će uživati u pojedinačnim sjedištima, naslonima za ruke i velikom bočnom prozoru kako bi imali udobniju vožnju i bolji pogled na put. Sve tri klupe ovog sedmosjeda imaju vlastito plafonsko svjetlo. Visina sjedišta (+55 mm) između prvog i drugog , a zatim i trećeg reda sjedišta(+25mm)  pruža još veću udobnost za putnike pozadi. Dacia Joggeru unutrašnjosti nudi 24 l prostora za skladištenje, dovoljno za sve putnike. Glavni pretinci su 7-litarski pretinac za rukavice, pretinci u vratima naprijed i pozadi u koje stane 1-litarska boca, 1,3-litarski zatvoreni pretinac središnje konzole i šest držača za čaše. Dacia Jogger brine za udobnost svojih putnika. Sjedišta su oblikovana tako da pruže odgovarajuću potporu vozaču i putnicima. Vozač tako može da podesivisinu sjedišta (+/- 35 mm) kao i visinu (+/- 2,1 °) i dubinu (+/- 25 mm) upravljača, a na raspolaganju mu je i središnji naslon za ruke sa pretincem (uz doplatu). Ograničena serija modela Joggerće se zvati Extreme i imaće još naglašeniji terenski stil. Biće dostupna u pet boja karoserije: biserno crnoj, sivoj Slate, sivoj Moonstone, ledeno bijeloj i terakota smeđoj. Crni krovni nosači, retrovizori, aluminijski naplaci i shark antena još će više doći do izražaja zahvaljujući prednjoj i zadnjoj zaštiti šasije u sivoj boji Megalith. Ograničena serija Extreme se ističe i nalepnicama sa imenom na prednjem kraju i naplacima. Pragove krase posebne zaštitne trake specifične za ovu verziju. Dobar utisak u unutrašnjosti još više podižu crveni šavovi i hromirani ukrasi na oblogama prednjih vrata. Popis sveobuhvatne opreme uključuje kameru za vožnju unazad, klima-uređaj i karticu za zaključavanje/otključavanje vozila bez upotrebe ruku. Dacia Jogger Extreme je opremljena ekskluzivnim tepisima ispred svake klupe i gumenom zaštitnom oblogom prtljažnika. U drugom redu je smještena klupa za 3 osobe preklopiva u odnosu 2/3 : 1/3, dok su u trećem redu dva preklopiva sjedišta koja se mogu i izvaditi. Dacia Jogger ima zapreminu prtljažnika od 1819 litara VDA kada su sva sjedišta preklopljena. Uz 4,55 m dužine i izdašan međuosovinski razmak od 2,9 m, Dacia Jogger je najprostraniji model na tržištu. Drugi i treći red sjedišta imaju jednak nivo udobnosti kao i količinu prostora za noge i koljena. Pristup trećem redu sjedišta u Daciji Jogger jeizuzetno jednostavan zahvaljujući sklopivom drugom redu sjedišta. Prostor za glavu (855 mm) i koljena (127 mm) u trećem redu je jedan od najvećih na tržištu putničkih vozila za sedam putnika, što znači da se tu može udobno smjestiti dvoje odraslih putnika. Prtljažnik može da ima do 708 litara (VDA) u verziji sa pet sjedišta i 160 litara (VDA) u verziji sa sedam sjedišta, a kad je treći red sjedišta preklopljen, zapremina iznosi 565 litara. S obzirom da je prtljažni prostor visok (661 mm) i dugačak (1150 mm), preklapanjem jednog od sjedišta iz trećeg reda, u njega će bez problema stati dječija kolica ili dečiji bicikl. Jednostavnim uklanjanjem trećeg reda sjedišta, cijela porodica će imati dovoljno prostora za svu opremu za putovanje, alat ili za kućnog ljubimca. Kako bi prevoz i smještanje različitih predmeta bili jednostavni i sigurni, prtljažni prostor je opremljen elastičnim trakama i  sa četiri prstena za pričvršćivanje tereta. Tu se nalazi i 12 V utičnica. Dacia Joggerima tri kukice za vješanje: dvije u prtljažniku i jednu na suvozačevom mjestu. Savršeno rješenje za odlaganje ručne torbe! Media Control je pravi multimedijalni sistem. Uključuje dva zvučnika, postolje za punjenje u komandnoj tabli, Bluetooth, USB priključak, komande na upravljaču i prikaz informacija radio uređaja preko 3,5-inčnog digitalnog TFT ekrana putnog računara. Sistem nudi još više kada se kombinuje sa besplatnom aplikacijom za pametne telefone Dacia Media Control. Aplikacija upotrebljava GPS mrežu pametnog telefona za navigaciju i omogućava lakši pristup radiju, muzici, pozivima, porukama i brojnim drugim funkcijama kao što je glasovno upravljanje (Siri ili Android). Kako bi vožnja bila sigurnija, komande su dostupne na upravljaču i neposredno iza njega. Sistem Media Display uključuje četiri zvučnika, USB priključak i visoko postavljen 8-inčni dodirni ekran blago nagnut prema vozaču za još veću vidljivost i ergonomičniju upotrebu. Intuitivan i praktičan interfejs sa Bluetoothom kompatibilan je sa sistemima Android Auto i Apple CarPlay. Preko novog prozora „Automobil” pristupa se postavkama sistema za pomoć u vožnji. I na kraju, sistem Media Nav sa ugrađenom navigacijom i Wi-Fi omogućava bežično povezivanje sa sistemima Apple Carplay i Android Auto. Audiosistem uključuje šest zvučnika i dva USB priključka.  Dacia Jogger porodicama pruža sve što im je potrebno kako bi ostale povezane u vožnji: pametno postolje za punjenje, 3,5-inčni digitalni TFT ekran i, u zavisnosti odverzije, do tri 12 V utičnice za punjenje elektronskih uređaja. Serijska oprema uključuje i komande na upravljaču za tempomat i graničnik brzine kao i automatska svjetla. U zavisnosti od tržišta, Dacia Jogger nudi niz dodatne i opcione opreme: grijana prednja sjedišta, automatski klima-uređaj sa digitalnim ekranom, karticu „Slobodne ruke” sa funkcijom daljinskog otključavanja prtljažnika, automatsko uključivanje svjetala da biste lakše uočili svoj Dacia Jogger noću, automatske brisače, električnu parking kočnicu, kameru za vožnju unazad, upozorenje na vozilo u mrtvom uglu kao i prednje i zadnje parking senzore. Platforma CMF-B, koja se već ugrađuje u novi SanderoStepway i novi Logan, u samom je središtu Dacijine strategije za modele iz B i C segmenta. Dacia Jogger ima jedinstven zadnji modul kojim postiže dužinu od 4,55 m pa se može pohvaliti prostranošću i svestranošću modela iz C-segmenta.Dobra aerodinamičnost postignuta je posebnim dizajnom kućišta točkova, pokretnim prednjim klapnama i ležajevima koji smanjuju trenje. Sa obzirom da je konstruisan na savremenoj platformi i ojačan vrlo otpornom i krutom karoserijom, Dacia Jogger sjajno odoljeva udarcima. Strukturna poboljšanja karoserije uključuju ojačani prostor motora (bočni nosači i spuštena šasija) i putnički prostor. Senzori pritiska na vratima povezani sa akcelerometrom rano prepoznaju da je došlo do bočnog sudara i tako ubrzavaju aktivaciju vazdušnih zavjesa i bočnih vazdušnih jastuka i tako sprječavaju nastanak povreda u predelu trbuha, prsa i glave. Aktivan od 7 do 170 km/h, ovaj sistem preko prednjeg radara računa udaljenost od vozila ispred vas (od 7 do 80 km/h za nepokretna vozila). Ako uoči opasnost od neizbežnog sudara, vozača će upozoriti vizuelnim i zvučnim signalom. Sistem će zatim:  pojačati snagu kočenja u slučaju da vozač nedovoljno snažno zakoči, odnosno ako i dalje postoji opasnost od sudara, snažno zakočiti ako vozač sam to propusti da učini. Ovaj sistem je aktivan od 30 km/h do 140 km/h i upozorava vozača na opasnost od sudara sa drugim vozilom koje se nalazi pored ili iza vozila. Četiri ultrazvučna senzora (dva pozadi i dva napred) prepoznaju vozila u mrtvom uglu, uključujući i motocikle. Ako sistem prepozna drugo vozilo u mrtvom uglu, aktiviraće svjetla na odgovarajućem retrovizoru. Ovaj sistemčine četiri radarska senzora napred i pozadi, kamera za vožnju unazad i dinamičke linije za navođenje. Uključuje zvučna i vizuelna upozorenja koja manevrisanje pretvaraju u dječiju igru. Sistem održava pritisak na kočnici dve sekunde kako bi sprečio kretanje vozila unazad na uzbrdici, a vozaču pružio dovoljno vremena za pomjeranje stopala sa papučice kočnice na papučicu gasa. Dacia Joggerje serijski opremljen najnovijom generacijom graničnika brzine i elektronskog nadzora stabilnosti, dok su u nekim verzijama kao opcije dostupne i komande tempomata na upravljaču. Dacia Jogger dolazi sa novim benzinskim motorom i 6-stepenim ručnim menjačem. TCe 110 je jednolitarski, trocilindarski turbomotor sa direktim ubrizgavanjem koji razvija 110 KS (81 kW). Zahvaljujući alumijumskom bloku motora manje je težak, dok ga obrtni moment od 200 Nm pri 2900 okr/min zapravo čini najsnažnijim motorom u ponudi Dacije Jogger.  NoviTCe 110 se izdvaja i tehničkim poboljšanjima kao što su veća snaga, manja potrošnja goriva i niže emisije CO2. Njegova varijabilna faza otvaranja ventila, pumpa za ulje promenljivog obima i upotreba različitih visoko efikasanih materijala doprinjeli su snažnijim performansama i manjoj potrošnji goriva. Ugrađena izduvna grana, filter krutih čestica i središnja brizgaljka pomažu da se smanji emisije CO2. Benzinski motor TCe 110 zbog toga nudi najnapredniju tehnologiju za vrhunski doživljaj vožnje i najbolju ravnotežu performansi i potrošnje. Dacia je jedini proizvođač koji u svim svojim modelima nudi benzinske i motore sa dva goriva (TNG), odnosno motore sa oznakom ECO-G. S obzirom da se ti motori ugrađuju direktno u fabrici, kupcima je zagarantovana sigurnost i pouzdanost. Period garancije proizvođača, servisni intervali, troškovi servisa i kapacitet prtljažnika jednaki su verzijama sa benzinskim motorom (rezervoar za plin se nalazi na mjestu gdje se inače nalazi rezervni točak).  Potrošnja 1-litaskog motora ECO-G 100 u mješovitom ciklusu vožnje (WLTP) kreće se od 7,6 l / 100 km* (pri čemu se emituje 121 g CO2/km*). Prosječne emisije CO2za verzije sa benzinsko-plinskim motorom su za 10 % niže od ekvivalentnih benzinskih verzija. Šta više, sa benzinsko-plinskim pogonom moguće je povećati domet na 1000 km zahvaljujući porstojanju dva rezervoara: 40-litarskom rezervoaru za plina i 50-litarskom rezervoaru za benzin.  Dacia pametno koristi snagu plinskog pogona kako bi zagarantovala još jednostavniju upotrebu, veći užitak u vožnji, niže emisije CO2 i veći domet. Neke zemlje za benzinska i dvogorivna LPG vozila nude finansijske podsticaje i porezne olakšice, povoljnije punjenje, izuzeće od plaćanja naknada za zagađenje i slobodno vožnju kroz centar grada. Dacia će 2023. obogatiti svoju ponudu hibridnim motorom. Pritom će Dacia Jogger biti prvi model brenda opremljen hibridnom tehnologijom,a time i najpovoljniji hibrid sa sedam sjedišta na tržištu. Hibridni Dacia Jogger imaće 1,6-litarski benzinski motor, dva električna motora (jedan glavni motor i jedan visokonaponski elektropokretač-generator) kao idog-clutch mjenjač sa više načina rada. Prikupljanje energije kočenja u kombinaciji sa velikim kapacitetom samopunjive baterije od 1,2 kWh (230 V) i efikasanošću automatskog mjenjača omogućiće do 80 % gradske vožnje na potpuno električni pogon, čime će kupci uštedjeti do 40 % goriva (u poredjenju sa ekvivalentnom benzinskom verzijom u gradskoj vožnji i uz vožnju jednoličnim stilom).

Datum objave: 03/09/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook