Naslovna > Automobili > Chevrolet > Aveo > Cijena briše mane
FOTO GALERIJA (11)

Vozili smo - Chevrolet Aveo

Cijena briše mane

U okviru evropske prezentacije imali smo priliku da na putevima oko Ciriha isprobamo novog Avea, koji nas je u nekim segmentima oduševio, a u nekim ostavio ravnodušnim...

Snažan adut novog Avea je bez sumnje vanjski dizajn, koji ima dosta sličnosti sa Cruzom (pogotovo sedan verzija). Evidentna promjena je najupečatljivija upravo na prednjem dijelu, gdje dozu agresivnosti donosi svjetlosna sekcija napravljena u stilu motociklističkih svjetala. Jedini dio u pogledu vanjskog dizajna za koji ne možemo reći da oduševljava je pozadina sedan verzije, u kojoj se još uvijek mogu prepoznati linije nekadašnjeg Daewoa. Prvih stotinjak kilometara vozili smo baš ovaj model pogonjen 1.2-litarskim benzincem sa 86 KS, za koji se pretpostavlja da će biti najtraženiji. Znali smo za odlične mogućnosti ovog agregata u modelu Spark, te smo s razlogom očekivali mnogo i od Avea. Ipak mnogo veća težina u odnosu na najmanji Chverlotov model učinila je svoje, pa Aveo s ovim motorom nije živahan kao Spark. Međutim, uz sasvim solidna ubrzanja i mogućnosti, pozitivno nas je iznenadila potrošnja, koja u kombinovanoj i često na visokom broju obrtaja vožnji, nije prelazila šest litara.

 

 

 

 

Manuelni mjenjač sa pet brzina ima svoje prednosti i nedostatke. Prednost je u izuzetnoj preciznosti, puno boljoj nego u Orlandu, a nedostatak se ogleda u činjenici da je hod između brzina dosta dug, odnosno ekonomičan. Drugi dio vožnje proveli smo u društvu petovratnog Avea pogonjenog 1.4-litarskim benzincem, koji preko automatskog šestostepenog mjenjača isporučuje 100 KS i 130 Nm okretnog momenta pri 4.000 okretaja u minuti. U odnosu na niželitražni motor razlika je i te kako osjetna u pogledu vožnje i ubrzanja, a petovratna verzija u odnosu na sedan nudi dosta stabilniju i vjerovatno na zadnjoj klupi ugodniju vožnju. Malo nas je razočarao pogled na zadnje točkove, na kojima smo očekivali disk kočnice, a umjesto njih dobili doboš. Ipak, nekoliko zahtjevnijih kočenja je prošlo bez problema. U pogledu unutrašnjosti Aveo nudi neka vrlo dobra, ali i neka loša rješenja.

 

 

 

Držanje volana, raspored tipki i prekidača i udobnost sjedišta su i više nego dobri, dok se mnogo više moglo uraditi na razbijanju monotonije na centralnom grebenu i prostoru ispred suvozača. Ono što je najzanimljivije je svakako već viđena (u Sparku) instrument tabla u duhu motociklističkih, koja je izuzetno pregledna i pruža dosta potrebnih informacija. Najveći nedostatak novog Avea je buka koja dopire u kabini pri brzinama većim od 100 km/h. Iako smo u početku mislili da se radi o nekom problemu na našem testnom automobilu, istu stvar su primijetile i ostale kolege. Međutim, svaki nedostatak, pa i ovaj, postaće neprimjetan kada se spomene cijena, koja bi na našem tržištu za verziju sa 1.2-litarskim agregatom, klimom i ESP-om trebala biti oko 17.000 KM. 

Datum objave: 03/07/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook