Naslovna > Automobili > SsangYong > Rexton > Cijenom ispod kvaliteta
FOTO GALERIJA (14)

Test - SsangYong Rexton 2.7 XVT

Cijenom ispod kvaliteta

Licencirana Mercedesova tehnologija odlično je primijenjena u elitnom korejskom terencu, koji nudi kombinaciju snažnog dizel motora, uvjerljivog dizajna i luksuzno opremljenog enterijera po zanimljivoj akcijskoj cijeni...

Nakon solidnog uspjeha na evropskom tržištu SsangYong Rexton se vremenom afirmisao i na bh. tržištu. Podsjećamo da je ovaj južnokorejski premijum terenac postao planetarno popularan po uzornom kvalitetu, te provjerenoj Mercedesovoj mehanici i pogonu.
Nova, druga generacija Rextona stigla je i na naše tržište, a koliko novina donosi u poređenju sa prethodnikom, te čime se sve može suprotstaviti brojnoj konkurenciji, provjerili smo testiranjem 2.7 XVT verzije pogonjene 2.7-litarskim linijskim common-rail petocilindrašem sa 186 KS, koji u suštini predstavlja licenciraju Mercedesovu jedinicu.

 

 

 

 

 

Prve promjene koje novi Rexton donosi su dizajnerske prirode, a najviše ih ima na prednjem dijelu sa novom svjetlosnom grupom, te maskom hladnjaka, koja podsjeća na onu sa njegovog uzora, Mercedesa. Osnovna linija prethodnika je zadržana, što znači da Rexton i dalje raspolaže snažnom, karakternom siluetom, koja je u posljednjoj interpretaciji evoluirala u formu koja je prepoznatljiva, a istovremeno i dovoljno moderna u poređenju sa konkurencijom. Uzmemo li u obzir da je Rexton u prvoj seriji predstavljen još 2001. godine, tek sada se vidi da je Giugiaro, koji je dijelom odgovoran i za njegov finalni oblik, napravio odličan posao, kreiravši formu imunu na godine. Zahvaljujući visini vozila od 1.830 i širini od 1.870 mm, Rexton djeluje znatno robusnije nego što to sa svojom dužinom od 4.720 mm u stvari i jeste. Na djelimično promijenjenom zadnjem dijelu, koji je sada dobio i nova svjetla, najekstravagantniji dio predstavlja krovni spojler sa integrisanim trećim stop svjetlom, koji teško da ćete naći na sličnim vozilima konkurencije. Sa druge strane jedan od ljepših detalja predstavljaju i novi 18-colni laki točkovi sa pneumaticima širine 25,5 centimetara, koje je nažalost potrebno doplatiti.

 

 

Temeljni redizajn SsangYongovog najvećeg terenca u programu evidentan je i u enterijeru, gdje su najveće promjene pretrpjeli analogni instrumenti i reorganizovana centralna konzola. Iza kožom presvučenog četverokrakog multifunkcionalnog upravljača, ukrašenog implantatima u stilu imitacije karbona, postavljeni su pregledni i potpuni instrumenti, koji su sada znatno moderniji, dok je centralni greben uljepšan novim audio-sistemom sa šest zvučnika i automatskom klimatizacijom. Lista izuzetno bogate opreme nastavlja se, između ostalog, grijačima elektrifikovanih kožom presvučenih sjedišta, tempomatom, parking senzorima, potpuno elektrifikovanim prozorima i vanjskim retrovizorima, te zatamnjenim staklima iza B stuba. Osim opreme, naredna pozitivna osobina je prostranost, jer Rexton nudi raskošan komfor, kako na prednjim tako i na zadnjim sjedištima djeljivim u omjeru 60:40. Osim prostranosti putničkog dijela Rexton briljira i po pitanju prtljažnika, jer u osnovnoj konfiguraciji sjedišta zapremina iznosi raskošnih 678 litara, koje se istovremeno uobičajenim manipulisanjem zadnje klupe mogu povećati do 1.524 litre.

 

 

Pogledamo li i ispod velikog prednjeg poklopca, i tu ćemo vidjeti još jednu novost u obliku linijskog petocilindričnog common-rail dizelskog agregata sa varijabilnim turbo punjačem, koji iz 2.7-litarske zapremine oslobađa 186 KS i 410 Nm obrtnog momenta, konstantno raspoloživog u režimu između 1.800 i 3.250 o/min. Snaga se na sva četiri točka prenosi putem pestostepenog T-Tronic automatskog mjenjača sa zimskim modom, koji se posebno dobro pokazao u terenskoj vožnji, gdje je do izražaja došlo i robusno ogibljenje u kombinaciji prednja osovina sa dvostrukim viljuškama i zadnje nezavisno vješanje sa deformabilnim paralelogramom. Obzirom da je naš testni model težio nepunu 2,1 tonu, pokretljivost, uglađenost i udobnost, bez obzira na vrstu podloge, osobine su koje možemo pripisati kao dodatne pozitivnosti SsangYongovog terenca. I pored velike mase, performanse su i više nego dobre, jer Rexton 2.7 XVT do 100 km/h sprinta za 11,7 sekundi, a zatim bez većeg zaleta stiže i do maksimalne brzine od visokih 188 km/h. Kao i uvijek, danak masi, prohodnosti i performansama plaća se potrošnjom, koja je u našem slučaju iznosila 9,8 litara eurodizela, što je opet sasvim prihvatljivo ostvarenje.

 

Datum objave: 29/01/2010
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook