Naslovna > Automobili > Citroen > C3 > CITROËN NA SALONU U PARIZU 2016: DRUGAČIJI POGLED NA AUTOMOBIL

Citroen

CITROËN NA SALONU U PARIZU 2016: DRUGAČIJI POGLED NA AUTOMOBIL

Citroën ove godine na Salonu automobila u Parizu posjetitelja uvodi u prostor u skladu s identitetom Marke, koji je ugodan i prepun svijetla, s konkretnim dokazima svoje poruke « Be Different, Feel Good ». Moderna vizija udobnosti automobila prikazana je gamom automobila, koju predvodi novi C3 predstavljen kao svjetska premijera, dva jedinstvena konceptna automobila prepuna osobnosti, koji ispisuju prve stranice novog poglavlja za Citroëni te prezentacija usluga i tehnologija savršeno povezanih s našim vremenom.

Citroën na salonu u Parizu, to je jedinstveno automobilsko iskustvo od 360° sa:
- gamom koja, u nastavku na C4 Cactus,  pokazuje sposobnost marke Citroën da unese dašak svježine na tržište s automobilima snažnog dizajna koji pružaju ugodnost svojom udobnošću i tehnologijom. Simbol novog uzleta marke Citroën, novi C3 je predstavljen kao svjetska premijera uz posljednje novitete:   E-Mehari, SpaceTourer, ali također i novi C4 Picasso, koji se u listopadu lansira na hrvatsko tržište. Modeli su to koji naglašavaju udobnost, pravi potpis marke Citroën i koji su prikazani kroz program Citroën Advanced Comfort® ;

 

 

-  dva nova konceptna automobila koja su svjetske premijere. Prvi, CXPERIENCE, ruši ustaljena pravila dizajna visoke klase, pokazujući tako sposobnost Marke da bude međunarodni sudionik prisutan u svim segmentima. Drugi, obilježava početak nove sportske avanture  za Citroën (više informacija 20. rujna 2016.);

- usluge i tehnologije, u skladu sa vremenom olakšavaju mobilnost i vožnju. U pogledu povezanih usluga, to su primjerice sustavi ugrađeni u vozilo kao što je ConnectedCAM CitroënTM u novi C3, Citroën Connect Nav (novi sustav navigacije 3D povezane sa prepoznavanjem glasa) ili Citroën Connect Packs (monitoring, mapping, tracking) koji upotpunjuju ponudu Citroën Connect Box sa SOS & Assistance paketom.  Na posljetku, to su također usluge uključene u aplikaciju My Citroën koja spaja kupca sa svojim vozilom kako bi mu olakšala svakodnevnicu (podsjetnik na redoviti servis, asistencija, naručivanje na servis i dr…);

 

KONFERENCIJA ZA NOVINARE

Konferencija za novinare Citroën održat će se u četvrtak, 29. rujna u 09h45 na štandu Marke, Paviljon 1,  Red C, Štand 320.

Na štandu će biti prisutni glasnogovornici Marke s kojima imate mogućnost napraviti intervju:
TEMA GLASNOGOVORNICI TITULA
Marketing strategija / Obnova marke Arnaud Belloni Direktor Marketinga i Komunikacija Citroën
Strategija proizvoda Xavier Peugeot Direktor Proizvoda Citroën
Strategija dizajna Alexandre Malval Direktor Dizajna Citroën
Novi Citroën C3 Thierry Blanchard Citroën C3 Product Manager
Jean Louis Dumontier Citroën C3 Direktor Projekta
Dizajn novog Citroën C3 Andy Cowell Voditelj dizajna Citroën C3
CXPERIENCE / Udobnost
Richard Meyer Voditelj budućih proizvoda i konceptnih automobila Citroën
Thierry Perron Tehnički stručnjak Citroën Advanced Comfort
CXPERIENCE / Dizajn Fred Duvernier Vanjski dizajn
Jean Arthur Madelaine Unutarnji dizajn
Mobilne usluge, iskustvo kupca Mathieu Bellamy Direktor strategije Marke

Datum objave: 16/09/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook