Naslovna > Automobili > Renault > Clio > Cliova renesansa

Novitet - Renault Clio IV

Cliova renesansa

Poprilično suzdržani Renaultov gradski automobil u svom četvrtom izdanju pretvorio se u atraktivnog šminkera, kojem francuskog šarma ne nedostaje kako izvana, tako ni iznutra...

Četvrta generacija Renault Clia je stigla i već sada se može reći da izgleda fantastično. Nakon dugo lutanja i bezemocionalnih linija čini se da su Francuzi konačno pronašli pravi dizajnerski jezik i  uz to se priklonili dokazano atraktivnim rješenjima, poput skrivene ručke zadnjih vrata. Prednja svjetla sada zrače agresivnošću, koja sugeriše da se Clio u svim izvedbama još snažnije orijentiše prema mlađim kupcima ili onima koji se tako osjećaju.

 

Dinamične proporcije i mišići ocrtavaju se i u naglašenim blatobranima, a već sada se svi pitaju kako li će Clio izgledati u sportskoj RS verziji. Pozadina je takođe lijepo skrojena sa uskim svjetlosnim tijelima, u čijem obliku se donekle ogleda stil Alfa Romea. Dizajnerska maštovitost prenosi se i na enterijer, sa veoma jednostavnim centralnim grebenom i nadasve originalnom i interesantnom instrument tablom kojom dominira digitalni brzinomjer. Sa novim Cliom Renault u svoje automobile uvodi R-Link sistem internet konekcije, koja će korisnicima vozila omogućavati da kontaktiraju sa spoljašnjim svijetom tokom vožnje. Osnova ovog sistema je veliki i na dodir osjetljivi sedaminčni ekran.

 

U Renaultu u prvi plan ističu jednostavnost njegovog menija, koji kao takav manje skreće pažnju vozača sa puta i tako indirektno poveća bezbjednost vožnje. Uz ovaj sistem biće dostupna i Tom Tom navigacija sa mogućnošću prikaza aktuelnih informacija o stanju u saobraćaju. Podaci o dimenzijama novog Clia i kapacitetu prtljažnika sačuvani su za svjetsku premijeru na sajmu automobila u Parizu, ali već sada se zna da će se u ovaj model ugrađivati nova generacija savremenih turbo trocilindraša. Najmanji benzinski agregat će imati zapreminu od 900 ccm i snagom bi trebao parirati dosadašnjem 1.4-litarskom atmosfercu. Za ovaj motor Renault je najavio prosječnu potrošnju od samo 4,3 litre na 100 km. Najštedljiviji dizelaš biće poznati 1.5 dCi u Energy verziji sa 90 KS i deklarisanim prosjekom od samo 3,2 litre. Prava poslastica biće 1.2-litarski Tce agregat sa 120 KS, koji će se kombinovati sa novim šestostepenim automatskim EDC mjenjačem sa dva kvačila. Četvrta generacija Clia će se proizvoditi u Francuskoj i Turskoj, a prvi modeli na tržištu bi se mogli naći već u četvrtom kvartalu tekuće godine. 

 

Datum objave: 20/12/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook