Nastavljajući temu "u suprotnosti s tradicijom" s najnovijim modelom, ne samo da je to prvi Corvette sa srednjim motorom, već je i prvi koji koristi čvrsti sklopivi krov. Rečeno je da su „prvi i najvažniji“ dizajnirani kao „top“, nova Corvette varijanta ima krov iz dvodijelnog pogona sa šest električnih motora. Može se aktivirati brzinom vozila do 50km/h i povući za 16sec. Chevrolet tvrdi da upotreba elektromotora umjesto hidrauličnog sistema poboljšava pouzdanost.
Za sam krov, koji se sastoji od kompozitnih ploča, kažu da pruža "mirniju kabinu, veću sigurnost i čistiji izgled" od prethodnih mekih vrhova. Takođe se izbjegavaju uobičajeni kompromisi praktičnosti krova ove vrste, što znači da automobil i dalje može primiti dva seta golf palica u prtljažnik i zadržati svoje prednje spremište. Na krovu se nalazi i električno stražnje staklo, za koje Chevrolet tvrdi da je optimizirano za smanjenje recirkulacije zraka i buke vjetra. Kabriolet koristi isti stražnji spojler dostupan kao dio kupeovog Z51 Performance paketa, pri čemu firma zahtijeva identičan koeficijent povrata kao i kupe.