Naslovna > Automobili > Porsche > Macan > Crveno je boja brzine
FOTO GALERIJA (6)

Porsche Macan GTS

Crveno je boja brzine

Sa GTS modelom Porsche je kompletirao redizajniranu gamu svog najmanjeg kućnog SUV-a Macana, koji donosi 20 KS više u odnosu na prethodnika, što mu je dovoljno da od 0 do 100 km/h ubrza za 4,7 sekundi i da dostigne 261 km/h…

 

Nakon redizajniranog standardnog, pa zatim S i najjače Turbo verzije Macana Porsche je konačno predstavio i njegovo GTS izdanje. Podsjećamo da stanadrdni model za pogon koristi dvolitarski turbobenzinski motor sa 245 KS i 370 Nm obrtnog momenta koji 1.870 kg težak njemački SUV od 0 do 100 km/h dovodi za 6,7 sekundi i može da ga potjera do 225 km/h. Mada su za većinu običnih smrtnika navedene performanse više nego dovoljne da se uz jedan SUV automobil pripišu epiteti „dinamičan, brz i sportski“ Porscheovi inženjeri ne misle tako. Da su njihovi dinamički apetiti puno viši od autoindustrijskog prosjeka prvo potvrđuje Macan S model, koji pod poklopcem motora krije 2,9-litarskog V6 benzinca, koji raspolaže sa 354 KS i 480 Nm. Mada je njegova masa osjetno veća u odnosu na početni model i iznosi 1.940 kilograma, snažniji motor mu donosi osjetnu dinamičku prednost, koja se ogleda u ubrzanju od 0 do 100 km/h za 5,3 sekunde i najvećoj brzini od 254 km/h. Koliki su krajni dinamički dometi aktuelnog Macana demonstrirala nam je njegova najjača Turbo verzija koja je iz istog V6 turbobenzinca kao u S modelu istisnula 441 KS i 550 Nm. Njegovih 87 KS i 70 Nm više dovoljno je da se masa od 2.020 kilograma od 0 do 100 km/h potjera za 4,5 sekundi.

 

 

Brzinski maksimum Macana Turbo iznosi 270 km/h. Mada navedene performanse razvlače osmijeh na licu najiskrenijih ljubitelja brzina, Porsche smatra da između S i Turbo modela ima prostora i za GTS, koji koristi iste pogonske adute, ali na malo drugačiji, sportskiji način. U poređenju sa originalnim modelom prije redizajna novi Macan GTS koristi isti 2,9-litarski V6 benzinski turbo motor, koji se u određenim varijacijama ugrađuje i u S i Turbo verzije. Sa 381 KS i 520 Nm obrtnog momenta on je 37 KS jači od S i 60 slabiji od Turbo modela. Istovremeno, novi motor je 20 KS jači od njegove verzije iz prethodnog Macana GTS. U kombinaciji s novopodešenim PDK mjenjačem s dvostrukim kvačilom i opcionim Sport Chrono paketom, Macan GTS od 0 do 100 km/h stiže za 4,7 sekundi, što je tri desetine brže nego ranije. Njegova najveća brzina iznosi 261 km/h, dok je maksimalni obrtni momenat od 520 Nm, koji je 20 Nm viši nego do sada, raspoloživ u rasponu od 1.750 do 5.000 o/min, što je dovoljno za veoma dinamična ubrzanja, ali i prosječnu potrošnju od 9,6 litara goriva na 100 kilometara. GTS model ima „Gran Turismo Sport“ vješanje koje je spušteno za 15 milimetara i dolazi u kombinaciji s posebno koordinisanim upravljačkim sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM) koji omogućava dinamičnije prolaske kroz krivine. Kao opcija, dostupno je adaptivno vazdušno vješanje koje omogućava dodatno podešavanje klirensa u rasponu od 10 mm. Standardne kočione mogućnosti mogu se dodatno unaprijediti sa opcionim PSCB kočnicama sa diskovima premazanim slojem volframovog karbida ili karbon keramičkim kočnicama (PCCB) koje se prepoznaju po crvenim kočionim čeljustima. Macan GTS ima „Sport Design“ izduvni sistem, a tu su i jedinstveno dizajnirani prednji i zadnji branik. Model GTS karakterističan je i po prepoznatljivoj crvenoj boji karoserije, koja je kombinovana sa crnim elementima. Donji dijelovi vrata zaštićeni su plastičnom oblogom sa utisnutim GTS natpisom. U tamnom tonu su stilizovana i prednja i zadnja LED svjetla. Za osvjetljavanje puta Porsche nudi i opciona Porsche Dynamic Light System (PDLS) svjetla koja se aktivno prilagođavaju uslovima za vožnju i konfiguraciji puta. Macan GTS se već može naručiti po početnoj cijeni od 77.880 eura.

 

 

ENTERIJER

Enterijer je u osnovi isti kao i u ostalim Macan modelima, s tim da je stil njegovog opremanja jedinstven i naglašeno sportski. Analogno-digitalni instrumenti dolaze sa centralno pozicioniranim obrtomjerom sa crvenom podlogom. Sportska sjedišta presvučna su specifičnom kombinacijom alkantare i glatke kože, a njihovi spojevi prošiveni su dvostrukim crvenim šavovima. U istom stilu ukrašene su i obloge vrata, odnosno gornji dio instrument panela. U ukrašavanju enterijera na puno mjesta upotrijebljen je aluminijum, a specifičan sportski dizajn sa metalnim umacima u krakovima krasi i multifunkcionalni upravljač, na koji su integrisane i poluge za prebacivanje brzina. GTS serijski dolazi i sa vrhunskim Bose ozvučenjem i bežičnim punjačem telefona. U standardnoj opremi se nalazi i nadzorna zadnja kamera, te dvozonska automatska klima sa jonizatorom vazduha.

 

Datum objave: 15/02/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook