Naslovna > Teme > „Dan mrmota“ sa modelom Jeep Gladiator i Billom Murrayom

Jeep

„Dan mrmota“ sa modelom Jeep Gladiator i Billom Murrayom

Reklama „Dan mrmota“ brenda Jeep® za Super Bowl 2020, u kojoj glumi Bill Murray i pojavljuje se pikap 2020 Jeep Gladiator, je najgledanija reklama Velike utakmice na društvenim mrežama (YouTube, Facebook, Twitter i Instagram).

 

Reklama je prikupila 104.246.754 pregleda (do ponedeljka 10. februara, 9:00 prije podne po istočnom vremenu/3:00 poslije podne po centralnoevropskom vremenu) na YouTube, Facebook, Twitter i Instagram kanalima brenda. „Sa 104.246.754 pregleda „Dan mrmota“ zabilježio je više pregleda na društvenim mrežama od bilo koje druge reklame za Super Bowl,“ izjavio je Olivier François, direktor marketinga FCA. „Pored osvajanja istaknutog priznanja Ad Meter novina USA Today, „Dan mrmota“ je i najgledanija reklama auto industrije na ovogodišnjem kanalu YouTube AdBlitz.“ Pored toga što je dobitnik godišnjeg priznanja Ad Meter novina USA TODAY („Dan mrmota“ zauzeo je 1. mjesto od ukupno 62 reklame koje su rangirali gledaoci), „Dan mrmota“ je i auto reklama koja je zauzela 1. mjesto na kanalu YouTube AdBlitz (i 2. mjesto od ukupno 164 reklame).

 

 

Magazin People proglasio je „Dan mrmota“ za omiljenu reklamu br. 1 (na listi najboljih 10); Magazin Adweek proglasio je „Dan mrmota“ za najbolju reklamu utakmice Super Bowl u 2020. godini; Ad Age „Creativity“ proglasio ga je za “Izbor urednika”; a Advertising Age dodijelio je reklami „pet fudbalskih lopti,“ što ga čini jednim od svega četiri brenda koji su dobili najviše ocjene. Pored ostvarenih 104.246.754 pregleda na YouTube, Facebook, Instagram i Twitter kanalima brenda Jeep, brend je zabeležio i 313 hiljada pominjanja na društvenim mrežama do 10. februara, 9:00 prije podne po istočnom vremenu/3 poslije podne po centralnoevropskom vremenu. Kao bonus za ljubitelje ove reklame, brend Jeep objavio je i dužu verziju na svom YouTube kanalu posle Velike utakmice.

 

 

O TV reklami „Dan mrmota“

U jednominutnoj televizijskoj reklami brenda Jeep, emitovanoj tokom 54. utakmice Super Bowl u nedelju, 2. februara 2020. godine, igra Bill Murray gdje ponovo tumači ulogu Phila Connorsa iz filma „Dan mrmota“ (Groundhog Day) snimljenog 1993. godine. U ovoj reklami, Phil Connors angažuje pomoć modela Jeep Gladiator kao svog „vozila za bijeg“ nakon što je uzeo mrmota; i na taj način, značajno mijenja svoje dane na bolje. Spot počinje kada sat otkuca 6:00 ujutru. „I Got You Babe“ pjesma koju izvode Sonny & Cher počinje, rekreirajući scenu iz filma. Sam Phil iznenada sjeda uspravno u krevetu. Dvadeset i sedam godina kasnije, ponovo je zaglavljen u Punxsutawney. Brend Jeep ostvario je blisku saradnju sa kompanijom Sony Pictures kako bi osigurao autentičnost originalnog filma, koji se može naći u prodaju na disku i u digitalnom formatu.

 


„U svojim najluđim snovima, snovima svakog oglašivača, da li bi ste se stvarno usudili da zamislite da će se Bill Murray složiti da bude u vašoj reklami za Super Bowl, i povrh toga, još da mu zatražite to da ponovi svoju kultnu ulogu iz filma „Dan mrmota“?“, izjavio je Olivier François, direktor marketinga FCA grupe. „Kako napraviti to da ima smisla a da ne izgleda kao da je na silu? Desila se magija kada sam imao nevjerovatnu sreću da lično upoznam Billa prije par godina, i tada sam znao da je savršen za Jeep. Jer, kao i Jeep, Bill je slobodnog duha, on s namjerom traži načine da doživi avanturu i živi nevjerovatan život“. François je nastavio, „Kada sam saznao da Dan mrmota pada na Super Bowl nedelju po drugi put u 54 godine, nismo mogli a da ne iskoristimo tu šansu. Zvijezde su se magično poklopile. Bill se složio da uradi svoju prvu ikad reklamu sa nacionalnim prenosom, i ne samo to, nego i da ponovi svoju ulogu Phila Connorsa za naš model Jeep Gladiator. Ali ovog puta, u našem spotu, heroj je odlučio da napravi drugačiji izbor i izabere drugi pikap – Jeep Gladiator – i to je sve promijenilo za njega“.

 

„Ovo je moja prva reklama. Drago mi je da sam je uradio sa vama (Jeep)“, rekao je Bill Murray. „I drago mi je da je ovo i moja posljednja reklama“.

 

Reklama brenda Jeep je napravljena u partnerstvu sa agencijom Highdive iz Čikaga, glavnom marketinškom agencijom brenda Jeep i dobitnicom zlatne nagrade „Ad Age Small Agency of the Year“ 2019. za najbolju malu agenciju na Američkom Srednjem zapadu (Midwest, Gold). Brend je takođe dobio licencu za kultnu pjesmu od Sonny i Cher „I’ve Got You Babe“, od kompanije Warner Music za njeno korišćenje u reklami.

 

 

O mrmotu Poppy koji se pojavljuje u reklami


Poppy (sada ima 10 mjeseci) je spašena kada je imala 4 nedjelje, a zbog urođene mane nije mogla biti vraćena u divljinu. Trenutno se o njoj brine licencirani stručnjak za rehabilitaciju divljih životinja u Pensilvaniji i voljeni je član porodice njenog pazitelja. Poppy je licencirana kao životinja za edukaciju od strane USDA (Američki sekretarijat za poljoprivredu). Sada odrasla, Poppy je postala obrazovni „ambasador“ cijelog životinskog carstva.

 

 

O danu mrmota


U izvornom filmu iz 1993. godine, Bill Murray je na svom sarkastičnom i vickastom vrhuncu u ovoj urnebesnoj romantičnoj komediji o voditelju vremenske prognoze koji je zarobljen u vremenskoj petlji. U timu sa uvijek raspoloženom producentkinjom koju glumi Andie MacDowell i mudrijašem kamermanom kojeg glumi Chris Elliott, TV voditelj vremenske prognoze Phil Connors biva poslat u grad Punxsutawney u Pensilvaniji da uradi reportažu o godišnjoj proslavi Dana mrmota. Nakon što ga iznenadna mećava zarobi u paklu malog grada, stvari postaju još gore; Phil se budi narednog dana i vidi da se Dan mrmota ponavlja opet... i opet... i opet.

 

 

Datum objave: 18/02/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook