Naslovna > Automobili > BMW > X7 > Debituje sa „zategnutim licem“ i novom iDrive 8 tehnologijom

BMW X7

Debituje sa „zategnutim licem“ i novom iDrive 8 tehnologijom

Unutar novog X7 nalazi se najnoviji BMW-ov iDrive 8 infotainment sistem. Sastoji se od 12,3-inčnog digitalnog instrument table i 14,9-inčnog ekrana osetljivog na dodir, oba skrivena iza prelijepog zakrivljenog ekrana, iDrive 8 po prvi put probija put do BMW-a na gas...

Ovih dana očekujemo ažuriranje, nakon pet godina, najvećeg, najhrabrijeg i najprodavanijeg SUV-a u Bavarskoj. BMW dizajneri su prilagodili X7, dajući mu sportskiji prednji dio, manje izmjene pozadi, dodatnu snagu u osnovnom modelu i obnovljenu kabinu s najnovijom i najvećom tehnologijom unutra. Govoreći prvo o „licu“, BMW je podijelio svoja tradicionalna prednja svjetla na dva dijela za 2023. Ova postavka dvostrukog svjetla će biti nova osnovna komponenta za BMW modele pune veličine, koja će na kraju doći do električnih limuzina i7 i serije 7, kao i do XM hibridni crossover.

 

 

 


Na modelu X7, LED svjetla za vožnju nalaze se gore blizu linije haube, dok stvarna prednja svjetla „žive“ niže na braniku. Cilj ovog izgleda, kaže BMW, je da se naglasi uspravan stav X7. Osim toga, donja maska na modelu xDrive40i ima novu sjajnu srebrnu oblogu koja strši iz baze branika, dok ažurirana rešetka za bubrege nosi zatamnjene letvice unutar svjetlije hromiranog okruženja. I novo za 2023.: element Cascade Lighting unutar same rešetke, a la Rolls-Royce.

 


Sportski X7 M60i se odriče hroma i ima sjajno crni tretman. Rešetka za „bubrege“ i donji otvori za ventilaciju nose monotonu crnu boju, dok prednja svjetla imaju zatamnjeni sjaj koji im daje agresivniji izgled. I kao što se i očekivalo, M značka stoji na lijevoj strani rešetke. Kako bi pratio taj hrabri novi stil, BMW je dodao 14 boja u paletu. Sparkling Copper Grey metalik – prikazan ovdje na modelu xDrive40i – jedna je od tih novih nijansi, kojoj se pridružuje M Marina Bay plava metalik kao na slici na M60i, s drugim BMW Individual završnim obradama kao što su Ametrin, Dravit Grey, Tanzanite Blue II i Frozen Pure Siva također dostupna.

 


Kupci takođe mogu opcioni svoj X7 sa amblemom BMW M 50 godina, koji izgleda otprilike ovako. I po prvi put ikada na BMW proizvodu, dostupni su 23-inčni točkovi. Osnovni model xDrive40i koristi standardne felge od 21 inča, M60i se vozi na 22-inčnim aluminijumskim točkovima, a 23-inčni BMW Individual točkovi od lake legure su takođe dostupni na vrhunskom modelu. 2023 X7 i dalje nudi ista dva motora kao prošle godine: osnovni 3,0-litarski redni šestak i opcioni 4,4-litarski V8 sa dva turbo punjača. Ali, osnovni redni šestak je značajno poboljšan uz pojačanje od 40 KS i dodatnih 52 Nm obrtnog momenta. To mu daje ukupnu snagu od 375 KS i 519 Nm. Uz to, X7 xDrive40i sada može dostići 100 kilometara na čas za 5,6 sekundi.

 


Twin-turbo V8 pogonska jedinica i dalje ima istih robusnih 523 KS i 750 Nm kao i prošle godine, što je dovoljno za ubrzanje modela M60i do 100 za 4,5 sekunde. A na vrhu ponude, Alpina XB7, sa svojim dotjeranim twin-turbo V8, proizvodi 630 KS i 800 Nm, pokrećući ga do 100 za 4,0 sekunde i na ograničenu maksimalnu brzinu od 290 kilometara na čas. Svaka verzija X7 za 2023. takođe ima novi osmostepeni automatski mjenjač.

 


Do sada je iDrive 8 bio dostupan samo na električnim iX i i4. Interfejs iDrive 8 je potpuno novi sistem u poređenju sa prethodnim 7, sa elegantnijim interfejsom, modernijim početnim ekranom i dodatnim funkcijama. U međuvremenu, stvari kao što su kontrola glasom i pokretima prenošene su iz prethodnog modela.

 


BMW nije dao detalje o cijenama za 2023 X7, ali s ovim novim karakteristikama očekujte blago povećanje u odnosu na prethodni model. Za 2022. osnovni model X7 xDrive40i počinje od 95,000 evra, dok je M50i 117,000 evra. Alpina XB7, u međuvremenu, nadmašuje raspon sa 160,000 evra.

Datum objave: 13/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook