Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > GLC > Dinamičan, moćan i isključivo sa elektrifikovanim pogonom

Mercedes-Benz GLC

Dinamičan, moćan i isključivo sa elektrifikovanim pogonom

GLC nastavlja uspješnu formulu modernog, sportskog luksuza iz Mercedes-Benza. Na primjer, kontrolna tabla je horizontalno podijeljena na dva dijela i ima ukrasne površine sa centralnim displejom koji kao da lebdi iznad nje. Avangardni dizajn sjedišta i moderni paneli vrata naglašavaju visok kvalitet enterijera...

Moderan, sportski luksuz - novi GLC otjelotvoruje ovu ideju u svakom svom detalju. To je najdinamičniji model u uspješnoj SUV porodici brenda Mercedes-Benz. Čak i na prvi pogled, to je naglašeno njegovim dizajnom sa jedinstvenim proporcijama, dramatičnim površinama, precizno oblikovanim ivicama i jasno raspoređenim, visokokvalitetnim enterijerom. Takođe impresionira svojim voznim performansama i efikasnošću. GLC je dostupan samo kao hibrid: kao plug-in hibrid ili kao blagi hibrid sa tehnologijom od 48 volti i integrisanim starter-generatorom. Plug-in hibridi nude domet veći od 100 kilometara (WLTP) – savršeno za svakodnevnu vožnju pretežno na električnu energiju.

 

 

 


Novi GLC je sistematski dizajniran za hibridni pogon i postavlja standarde u efikasnosti. Ponuda motora uključuje četvorocilindarske benzinske i dizel agregate u kombinaciji sa električnim agregatom. Četiri od njih su blage hibridne jedinice sa integrisanim starter-generatorom druge generacije (ISG). Tri druge varijante motora su plug-in hibridne jedinice sa sistemskom snagom do 333 KS i obrtnim momentom sistema do 750 Nm. Svi plug-in hibridi imaju električni domet veći od 100 kilometar.

 

 

 

Zahvaljujući električnom dometu, svakodnevne udaljenosti se obično mogu preći potpuno električnom energijom. Poboljšani hibridni režim vožnje obezbjeđuje električni režim vožnje za najprikladnije dijelove rute. Električna vožnja je prioritet na dužim putovanjima u urbanim sredinama, na primjer. GLC je značajno poboljšao karakteristike na putu i van njega za nepovoljne vremenske uslove. To uključuje pojednostavljeno rukovanje korišćenjem ekrana za terensku vožnju, jasnije informacije zahvaljujući „providnoj haubi“ i izvanrednu trakciju i sigurnost rukovanja zahvaljujući poboljšanim sistemima upravljanja. Takođe i kada se plug-in hibrid vozi potpuno na struju.

 


Ključne komponente dinamički dizajnirane šasije GLC-a su novo prednje vješanje sa četiri veze i nezavisno zadnje vješanje sa više karika. Standardno vješanje već pruža visok nivo vješanja, udobnosti vožnje i smanjenje buke, agilnog upravljanja i uživanja u vožnji. Opremljen je sistemom prigušenja koji zavisi od amplitude. AIRMATIC vazdušno vješanje ima varijabilno podesivo prigušivanje amortizera u svim režimima rada. Novi GLC je posebno okretan i stabilan sa opcionim upravljanjem zadnjom osovinom u kombinaciji sa direktnijim odnosom upravljanja na prednjoj osovini. Ugao upravljanja na zadnjoj osovini je do 4,5 stepeni. Ovo smanjuje krug okretanja za 90 centimetara, na 10,9 metara.

 


Jedinstvene proporcije sa klasičnim SUV karakteristikama kao što su simulirana hromirana zaštita podvozja, krovne šine i opcioni spoljni pragovi kombinovane su sa novim konturama zaobljenja bokova kako bi se stvorila ravnoteža između elegancije, sportskog karaktera i performansi van puta. Među najvažnijim inovacijama su nova prednja svjetla, koja su u direktnom kontaktu sa maskom hladnjaka i naglašavaju širinu vozila. U kombinaciji sa opcionim Digital light, pored već poznatih svjetlosnih obrva u njima su integrisana i svjetla za dnevnu vožnju. Još jedan vizuelni vrhunac je maska hladnjaka sa hromiranim okvirom u standardnoj spoljašnjoj opremi Avantgarde.

Datum objave: 02/06/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook