Naslovna > Automobili > Audi > RS7 > Divlje strasti u RS izdanju
FOTO GALERIJA (82)

Audi RS7 Sportback

Divlje strasti u RS izdanju

Sa najjačom verzijom „sedmice“ Audi demonstrira sportsku moć, te nam pokazuje koji su krajnji dometi njegovog 4,0-litarskog bi-turbo benzinca, Quattro pogona i Tiptronic automatskog mjenjača…

 

Nakon što nas je proteklih mjeseci počastio sa mnoštvom veoma zanimljivih sportskih modela među kojima je bio i novi RS6 Avant, Audi je svoje ljubitelje na sajmu automobila u Frankfurtu obradovao i sa najjačom RS verzijom petovratne kupe limuzine A7 Sportback. Podsjećamo da je prethodna verzija RS 7 Sportback modela sa tržišta povučena još početkom 2018. godine, pa je veliki broj ljubitelja brzih i žestokih Audija u međuvremenu postao veoma nestrpljiv u očekivanju nasljednika. Pogonska osnova kod novog RS 7 Sportbacka ista je kao i kod nedavno predstavljene karavanske RS „šestice“ a čini ju značajno unaprijeđeni 4.0-litarski V8 Twin-turbo benzinski motor, kojeg je koristila i prethodna generacija. Zahvaljujući brojnim poboljšanjima snaga je sa standardnih 560 „konja“, sa koliko je raspolagao prethodnik podignuta na čak 600, što se odrazilo i na performanse automobila. Za prenos snage zadužena je dobro poznata kombinacija osmostepenog Tiptronic automatskog mjenjača i elektronski kontrolisanog Quattro pogona, koji standardno dijeli 800 Nm obrtnog momenta između osovina u omjeru 40:60% u korist zadnjih točkova. Prema Audiju navedeni pogonski potencijal omogućava RS 7 Sportbacku da od 0 do 100 km/h ubrza za samo 3,6 sekundi, što je za 0,1 sekundi bolje ostvarenje u odnosu na najjaču Performance verziju prethodnika koja je imala 605 KS. Najveća brzina u standardnoj konfiguraciji kod novog RS 7 Sportbacka elektronski je limitirana na 250 km/h, dok se opciono u Dynamic paketu može povećati na 280, odnosno na čak 305 km/h koliko nudi Dynamic Plus opcija.

 

Kako bi postigao veću efikasnost i što nižu potrošnju goriva Audi je za RS7 pripremio niz inovativnih visokotehnoloških rješenja. Jedan od njih je sistem za privremeno isključivanje četiri cilindra, koji se aktivira u uslovima nezahtjevne, krstareće vožnje, odnosno prilikom startovanja motora ili tokom zaustavljanja vozila. Novi RS7 ima i 48-voltni hibridno-električni sistem sa starter-generatorom, koji asistira motoru sa unutrašnjim sagorijevanjem sa dodatnih 12 kW energije u određenim režimima vožnje i tako omogućava uštedu od oko 0,8 litara benzina na 100 pređenih kilometara. Ovaj sistem omogućava da se benzinski motor isključi u intervalima od 40 sekundi kada vozač podigne nogu sa papučice gasa pri brzini u rasponu od 55 do 160 km/h. U odnosu na standardni model RS 7 se s vana razlikuje po novim branicima, maski hladnjaka i aerodinamičkim elementima sa prednje i zadnje strane vozila, ali i na krovu, pragovima i ispod poda. Tu su i jedinstveni setovi 21 i 22-inčnih alu naplataka sa gumama dimenzija 275/35 u prvom i 285/30 u drugim slučaju. Standardni kočioni sistem uključuje bušene i perforirane čelične diskove obima 420 mm na prednjoj i 370 na zadnjim točkovima, dok se kao opcija nude 34 kilograma lakši karbon-keramički diskovi koji imaju 20 mm veći obim na prednjoj, odnosno isti na zadnjoj osovini u odnosu na čelične. Novi RS 7 Sportback već je dostupan za rezervaciju po početnoj cijeni od 121.000 eura.

 

SPORTSKI ENTERIJER

Enterijer je bogato opremljen, a u prvom planu su sportski detalji poput neklizajućim materijalom obloženog četverokrakog upravljača, zatim RS školjkastih sjedišta sa presvlakama od najkvalitetnije Nappa kože i alkantare, koja su dodatno prošivena ukrasnim crvenim koncem. Tu su i papučice gasa i kočnice od sjajno poliranog nerđajućeg čelika, te mnogobrojni karbonski ukrasni detalji. Instrumenti su kao i na standardnom modelu digitalni, ali sa novom RS crvenog grafikom, dok je centralni greben identičan sa kombinacijom dva 10,1 i 8,6-inčna na dodir osjetljiva ekrana od MMI multimedije i klimatizacije.

 

 

 

 

Datum objave: 15/11/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook