Naslovna > Automobili > Hyundai > Sonata > Dizajnerski hrabrija i tehnološki naprednija

Hyundai Sonata

Dizajnerski hrabrija i tehnološki naprednija

Sa osmom generacijom Sonate Hyundai je ponudio dizajnerski atraktivan i tehnološki veoma napredan automobil, koji po svemu što nudi izgleda kao da je preskočio jednu generaciju u međuvremenu…

Osma generacija Sonate predstavljena je svjetskoj javnosti na sajmu automobila u New Yorku, a prije toga vidjeli su je samo specijalizovani novinari iz Južne Koreje, u okviru Sajma automobila u Seulu i prve domaće prezentacije. Novi model prepoznaje se po atraktivnom kupe-limuzinskom konceptu i izuzetno emotivnom dizajnu, inspirisanom prošlogodišnjim konceptom Le Fil Rouge koji promoviše novi „Sensuous Sportiness“ dizajnerski jezik korejskog proizvođača. U prvom planu na novoj Sonati su šestougaona maska hladnjaka, te vizuelno veoma interesantna glavna i dnevna LED svjetla, koja su izdužena gotovo do polovine poklopca motora. I zadnja LED svjetla spadaju u jedna od najvećih u automobilskom svijetu, a osim stilske prepoznatljivosti prema Hyundaiju ona omogućavaju i uzornu uočljivost Sonate u najrazličitijim uslovima za vožnju. Kada je riječ o dimenzijama novi model je od prethodnog duži 45 mm, dok mu je krov spušten za 30 mm. Istovremeno je širina povećana za 25 milimetara, a sve ukupno korejski automobil čini proporcijski puno moćnijim i dinamičnijim.


Enterijer je bogato opremljen i digitalizovan sa 12,3-inčnim virtuelnim instrumentima i najsavremenijim izdanjem Hyundaijeve multimedije sa 10,25-inčnim na dodir osjetljivim ekranom. Tu su i klasičan, ali veoma moderno stilizovan klima uređaj sa mogućnošću prečišćavanja vazduha u kabini, te jedinstvene taster komande automatskog mjenjača, koje su zamijenile standardnu ručicu. U Hyundaiju ističu da je ponuda prostora u oba reda sjedišta bolja nego kod prethodnika, te da je Sonata osme generacije značajno udobnija za vožnju. Nova Sonata je i jedan od tehnološki najsloženijih Hyundaijevih velikoserijskih modela do sada, koji u okviru Smart Sense paketa donosi mnoštvo zanimljivih i korisnih sistema za aistenciju u vožnji, ali i održavanje maksimalnog nivoa sigurnosti. Otključavanje automobila osim klasičnim daljinskim ključem sada je moguće i preko pametnog telefona, kako iz neposredne blizine tako i na daljinu, što olakšava njegovo korištenje u poslovne svrhe i čini ga interesantnijim flotnim kupcima. Njima bi se trebale dopasti i proširene mogućnosti personalizacije, koje omogućavaju različitim vozačima da prema vlastitom nahođenju podese i memorišu postavke: sjedišta, retrovizora, Head up displeja, instrument table, izgled početnog ekrana multimedije, elektronski kontrolisani režim vožnje, navigaciju, radio, ambijentalno osvjetljenje, pozdravne zvukove i Bluetooth konekciju.


Kada je riječ o pogonskim opcijama Hyundai je za sada potvrdio samo dvije. To su 1,6-litraski T-GDI benzinski motor sa 180 KS namijenjen Sonati Turbo, te novi 2,5-litarski blok sa 191 KS, koji mijenja dosadašnji 2.4 motor. Za budućnost je u planu i jedan hibridni pogon, koji će se sigurno naći u proizvodnji, ali čija specifikacija još nije potvrđena. Prvi modeli nove Sonate u prodajnim salonima bi se trebali naći početkom 2020. godine do kada će biti poznate i njene zvanične cijene. Ono što se već sada zna je da će biti mnogo atraktivnija i tehnološki naprednija u odnosu na prethodnika, koji se nije uspio adekvatno nametnuti evropskim kupcima.

SAMOSTALNIJA NEGO IKAD
Nova Hyundai Sonata ima i visok nivo autonomije kada je riječ o donošenju odluka bitnih za sigurnost vožnje. Njeni inteligentni elektronski sistemi osim što mogu da upozore vozača na opasnost sakrivenu u mrtvom uglu, zatim na izlazak iz okvira saobraćajne trake, umor ili mogućnost sudara sa ostalim učesnicima u saobraćaju, imaju potpunu slobodu da automatski parkiraju vozilo, da ga zaustave u slučaju opasnosti, da mu koriguju putanju, ali i da samostalno održavaju brzinu i razmak u stani-kreni režimu vožnje. Sonata ima i sistem nadzora bočnog soabraćaja sa mogućnošću automatskog zaključavanja zadnjih vrata, sa ciljem sprečavanja naleta vozila na putnika koji sjedi pozadi prilikom njegovog nesmotrenog izlaska iz vozila.
 

Datum objave: 20/07/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook