Naslovna > Teme > Dizajnerski i finansijski preporod

Najbolji svjetski brendovi

Dizajnerski i finansijski preporod

Za samo dvije godine vrijednost korejskog proizvođača je narasla za 420%, zahvaljujući čemu listi 100 „Najboljih svjetskih brandova“ danas Kia danas zauzima 74. poziciju…

 

Sa dovođenjem Petera Schreyera na čelo dizajnerskog tima i čvrstim opredeljenjem da moderan dizajn bude glavni pokretač njenog razvoja Kia je 2007. godine udarila sigurne temelje na kojima je ostavrila i ostvaruje uzoran prosperitet. Naime, prema Interbrandovom popisu 100 „Najboljih svjetskih brandova“ vrijednost branda Kije, od 2007. godine do danas, narasla je za nevjerovatnih 420%. Od početnih 929 miliona američkih dolara, Kia je stigla do vrijednosti od čak 5,4 milijarde američkih dolara. Rast vrijednosti branda daleko je premašio prosječnu stopu rasta preostalih 11 proizvođača automobila, koji su se našli na ovogodišnjem popisu. Podsjećamo da se Kia tek 2012. godine prvi put našla na Interbrandovom popisu 100 „Najboljih svjetskih brandova“, zauzevši 87. mjesto. Prvobitnu vrijednost od 4,1 milijarde američkih dolara, 2013. povećala je na 4,7 milijardi, popevši se na 83. poziciju.

 

 

Tokom prošle godine Kijina vrijednost povećala se za dodatnih 15 posto, što je korejskog proizvođača automobila smjestilo na 74. poziciju s vrijednošću u iznosu 5,4 milijardi američkih dolara. Prema ovogodišnjem istraživanju, prosječna stopa rasta vrijednosti brandova iznosila je 7%, što je više nego dvostruko manje od rasta kojeg je zabilježila Kia. Značajno povećanje vrijednosti brenda Kia u proteklih godinu dana može se pripisati različitim faktorima. Zasigurno su od velike važnosti bile brojne marketinške aktivnosti kompanije, uključujući i ovogodišnje sponzorstvo Svjetskog prvenstva u fudbalu Brazil 2014. i teniskog Australian Opena. Takođe, važno je uzeti u obzir kako je Kia tokom 2013. i 2014. predstavila čak dvanaest novih ili unaprijeđenih modela, te je u promatranom periodu zabilježila porast prosječne prodajne cijene vozila za 4 posto.

 

 


Kijin uspjeh komentarisao je Hyoung-Keun (Hank) Lee, potpredsjednik Kia Motors Corp. rekavši: "Mi ulažemo velike napore kako bi kupcima ponudili veću vrijednost za njihov novac, a naš uspon na Interbrandovoj ljestvici „Najboljih svjetskih brandova“ i ove godine dokazuje predanost svih zaposlenika Kije širom svijeta da premaše očekivanja klijenata u svakom području poslovanja." Interbrand je Kijin uspjeh opisao na sljedeći način: "Kao rezultat upornog brendiranja, opisanog u sloganu "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja), korejski proizvođač automobila uspješno je promijenio sliku o sebi kao proizvođaču automobila niske cijene i niske kvalitete, okrenuvši se dizajnu i novoj grupi potrošača koji su emocionalno vezani uz brand svog vozila. Osim na listi 100 „Najboljih svjetskih brandova“ Kia je svoje mjesto pronašla i na Interbrandovoj listi 50 „Najboljih svjetskih green brandova 2014“ na kojoj je zabilježila uspon s 37. na 35. mjesto.

Datum objave: 18/12/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook